برگزیدگان جشنواره علمدار، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، ‌ علی رمضانی در این زمینه افزود: بیش از ۹۳ هزار اثر در ۹ محور و ۱۲ رشته فرهنگی، هنری  و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست به دبیرخانه این جشنواره  مستقر در استان کرمان ارسال شد و پس از داوری و ارزیابی آثار ۱۲۰نفر از دانش آموزان  و فرهنگیان از هر رشته ۱۰ نفر معرفی شدند، که از سوی دبیرخانه  این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس میانگین تعداد دانش آموزان، استان های سمنان، قزوین، گلستان، گیلان، شهرستانهای استان تهران، زنجان، البرز، ‌فارس، کرمان   و بوشهر،  ده استان برتری بوده اند که  به ترتیب  بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند که لازم  هست از این استان‌ها و همکاران و دانش آموزان ۱۰ استان برتر تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد ۳۲ هزارو ۴۶۰ اثر از دوره ابتدایی اول، ۳۳ هزار و ۶۱۶  اثر از دوره دوم ابتدایی، ۱۴ هزار و ۶۰۱ اثر از متوسطه اول، ۱۰ هزار و ۴۳۵ اثر از دانش آموزان متوسطه دوه دوم و۲ هزار و  ۲۳۱۹اثر هم از فرهنگیان کشور خلق شده وبه دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، جشنواره فرهنگی وهنری (علمدار) به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها وفضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه و با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان(به عنوان دبیرخانه جشنواره) ویژه دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی سراسر کشور و همکاران فرهنگی (اداری وآموزشی) برنامه ریزی شده است. این یادواره باشکوه در سال گذشته با مشارکت و ارایه ۱۱۵ هزار اثر فرهنگی، ادبی و هنری برگزار شد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی