ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه مورخ یازدهم دی ماه جاری، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محلهایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

شرکت کنندگان درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در  این دانشگاه هستند،  می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته از امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه، با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته/ محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

در اطلاعیه دانشگاه آزاد به داوطلبان توصیه شده است  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/ محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

ثبت‌نام آزمون‌های EPT و فراگیر عربی بهمن ماه دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی بهمن ماه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی امروز آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا ثبت نام این ۲ آزمون از امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه اول بهمن ادامه خواهد داشت.

این آزمون ها روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز،  اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک، بوشهر و زاهدان جمعاً ۲۱ حوزه برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه روز چهارشنبه  ۱۳ بهمن  ماه است.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی  https://english.iau.ac.ir/ept  ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، EPT آزمونی است برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. از سال 98، این دانشگاه اعلام کرد که تنها دانشجویان دوره دکتری حق شرکت در این آزمون را دارند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی