طارمی ترس را به جان اماراتی‌ها انداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از ۷ بهمن دوباره از سر گرفته می شود و همگان در انتظار اعلام فهرست تیم ملی برای دو بازی برابر عراق و امارات هستند هر چند که پیش از این مسئولین تیم ملی و حتی دراگان اسکوچیچ نیز از بازگشت مهدی طارمی به فهرست بازیکنان دعوت شده خبر داده اند.

پیش از مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی و دو دیدار برابر لبنان و سوریه بود که طارمی به واسطه مجادله مجازی با دراگان اسکوچیچ و ارسال یک توئیت در حساب شخصی خود، به تیم ملی دعوت نشد اما پس از حل مشکلات میان دو طرف، مهاجم بوشهری پورتو مشکلی برای همراهی ایران در دو بازی پیش رو ندارد.

اما نکته جالب این که اعلام خبر بازگشت طارمی به اردوی تیم ملی، به مذاق امارات یکی از حریفان ایران خوش نیامده است. رسانه امارات اسپورت با اعلام این خبر از حل اختلاف مهدی طارمی با اسکوچیچ سرمربی ایران قبل از بازی با امارات خبر داده و نوشته است که او سومین گلزن برتر پورتوی پرتغال به شمار می آید.

واکنش کاربران اماراتی به این خبر نیز جالب بوده و یکی از آنها مدعی شده که طارمی قرار است پوست آنها را در تهران بکند و هواداران تیم ملی این کشور از بازگشت مهاجم پورتو به لیست اسکوچیچ ناراحت هستند

بیشتر بخوانید:

سوپرمن برگشت تا پرسپولیس کلین‌شیت کند/عکس

دستمزد نجومی کارلوس کی‌روش در مصر/عکس

گل‌محمدی از بازی فجر بُل گرفت!/عکس

۲۵۳ ۲۵۶

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی