۳۴ هزار و ۵۳۰ ظرفیت خالی برای مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد

فاطمه زرین آمیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا در خصوص ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اظهار داشت: با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه مورخ ۱۱ دی ماه امسال شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ‌متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، می توانند مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی را که ظرفیت آنها خالی مانده است، همراه با رشته محل‌های جدید انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه بر اساس‌کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود (حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل) از مجموعه‌های امتحانی مجاز منحصرا از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: گـزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ انجام‌ می شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: نتایج ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

سومین و آخرین نوبت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ روز جمعه هشتم مردادماه با رقابت ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار شد و داوطلبان در ۶۳ رشته امتحانی به رقابت پرداختند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی