معاون پارلمانی رئیسی : دولت سیزدهم نمی‌خواهد ادامه دولت‌های قبلی باشد

محمد حسینی روز پنج‌شنبه ۲۳ دی در مراسم یادواره‌ی شهدای روحانی شهرستان نهاوند که در محل مصلای نمازجمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم روحیه جهادی وجود دارد، از رخوت دولت گذشته خبری نیست و در این دولت تحولات خوبی رخ داده است.
وی افزود: با این وضعیت و بحران‌های مالی که در کشور وجود دارد دولت، مجلس، قوه قضائیه و همه مسئولان برای حل این مشکلات مصمم هستند و برای تحقق مطالبات گوناگون مردم تلاش می‌کنند.
حسینی با بیان این‌که شهید سردار سلیمانی به عنوان یک مدیر تراز انقلاب مطرح است و باید برای همه الگو قرار بگیرد، تصریح کرد: روحیه‌ی جهادی یعنی اگر در هر گوشه‌ای از کشور مشکل و حادثه‌ای اتفاق افتاد مسئولین به آن‌جا بروند و از نزدیک به حل مشکلات مردم بپردازند که نمونه این حرکت جهادی را که در سیل اخیر در جنوب کشور اتفاق افتاد، دیدیم.
وی ادامه داد: متاسفانه در هشت سال گذشته دولت‌مردان از اصول انقلاب فاصله گرفتند و به کشور آسیب‌های زیادی زدند و باعث ایجاد انحطاط در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شدند. 

 معاون پارلمانی رئیسی : دولت سیزدهم نمی‌خواهد ادامه دولت‌های قبلی باشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به این‌که باید همه این مشکلات و خصوصا مشکلات اقتصادی جبران شوند، اضافه کرد: تیمی که از کشور برای مذاکره رفته‌اند یک تیم مختصص است و همه جوانب را در نظر گرفته‌اند و منافع ملی ما را با صراحت دنبال کرده و تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را بردارند.
حسینی با بیان این‌که در دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد و فرهنگ هم کارهای خوبی در حال انجام است، یادآوری کرد: همه بار مسئولیت‌ها فقط نباید بر عهده مدیران و مسئولین باشد بلکه در این زمینه همه باید احساس مسئولیت داشته و تلاش کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی : تورم، مردم و علما را نگران کرده / تورم کنونی در هفتاد سال گذشته بی سابقه بوده 

فاش گویی های رسمی رئیسی از چالش های اقتصادی نشانه چیست؟

رئیسی پوشال ها را صادقانه کنار بزند/ علت واقعی اصرار دولت برای حذف ارز ترجیحی

وی خاطرنشان کرد: ملت ما بهترین فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند و همه اقشار در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند ودر این میان روحانیت در جبهه اول بودند و هیچ عملیاتی را سراغ نداریم که روحانیت در آن‌ها غایب بوده باشند.
حسینی در ادامه به سابقه انقلابی مردم نهاوند اشاره کرد و افزود: نهاوند از گذشته در راه انقلاب، فرزندانش را تقدیم کرده است که گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ در سال‌های خفقان رژیم ستم شاهی نمونه‌ای از رشادت‌های فرزندان این خطه است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهیدان آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله حیدری نمونه‌های بارز شهدای روحانی هستند که یار صادق امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی بودند و با تاسیس مدرسه حقانی برای آینده نظام اسلامی کادر سازی کردند.
وی در ادامه به ویژگی‌های شهید آیت‌الله حیدری نیز اشاره و اظهارکرد: ایشان همواره مورد وثوق امام راحل بودند که در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی با خدمات ارزنده ماندگار شد و هم‌زمان امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس بود.
حسینی برگزاری یادواره‌ها را مهم و اثر گذار ذکر کرد و افزود: برای نسل جوان و نوجوان بایستی حقایق انقلاب اسلامی بازگو و یاد و خاطره شهدا برای جوانان تبیین شود.
وی در خاتمه تاکید کرد: چشم امید همه آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است و باید ما با همت و تلاش همگان و با عنایت شهدا کار کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

21219

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی