دانشجویان دانشگاه‌های تهران به مسابقه ملی” کتاب سه دقیقه‌ای” فراخوانده شدند

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، رویداد فرهنگی مسابقه ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی وبا حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور برگزار می شود. فرصتی برای معرفی کتاب‌های خوب و اثرگذار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان و پاسداشت زبان پارسی است.

آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی آنان، تقویت مهارت‌های بیانی و ارتباطی از اهداف مهم برگزاری «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» عنوان شده است.

دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی همه دانشگاه‌های استان تهران می‌توانند در این مسابقه در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه تهران  شرکت کنند.

دومین دوره «مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای» در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و با همکاری ۲۰ واحد سازمانی جهاددانشگاهی در ۱۶ استان کشور اجرا می‌شود.

در این دوره از مسابقه برای نفر اول برگزیدگان مرحله دانشگاهی این مسابقه ملی هشت میلیون تومان، نفر دوم ۶ میلیون تومان، نفر سوم چهار میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سازمان جهاد دانشگاهی تهران، اعلام کرده است که دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این مسابقات ملی می­ توانند جهت ثبت‌نام و دریافت آیین ­نامه، تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس به آدرس sepehredaneshah@gmail.com ارسال کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی