ناراحتی بازیگر «جوکر» از یک برنامه تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هومن حاجی‌عبداللهی که به تازگی در رئالیتی‌شو «جوکر» با کارگردانی احسان علیخانی حضور داشته است، درباره صحبت نکردن در شخصیت پنگول و تلخی این ماجرا توضیح داد.

در ابتدا مجری یک برنامه اینترنتی به شوخی از هومن حاجی‌عبداللهی پرسید، چه شد که سیدجواد هاشمی را دو سال به حال خودش رها کردی و این اتفاق‌های بد رخ داد و این بازیگر در پاسخ گفت: «مواظبش نبودم. من به یک مورد اشاره کنم، خیلی از افراد به من گفتند تو باعث شدی این بازیگر ممنوع‌الفعالیت شود. اصلا این‌گونه نیست ما یک گروه واتساپی دوازده نفره به نام «مافیا» داریم. همان چیزی را که در اینستاگرام منتشر کردم، در گروه فرستادم و گفتم سید می‌خواهم با تو شوخی کنم. او خندید و در پاسخ گفت دمت گرم خیلی باحال است. موقعیت ما حساس است و بی گدار به آب نمی‌زنیم.»

او ادامه داد: «ماجرا این است که عده‌ای هنوز نخواستند، یک شکل دیگر از سیدجواد را بپذیرند و قبول کنند. او یک بازیگر با اعتقادات خاص خودش است و من هیچ خرده‌ای به او نمی‌گیرم، چون کار درست را انجام داده است.»

این بازیگر درباره عدم حضور در برنامه جدید «پنگول» گفت: «نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و من دیگر صدای پنگول را در نمی‌آورم این موضوع بسیار تلخ است. حتی الان هم گاهی اوقات موقع صحبت کردن با دخترم از همان لفظ‌ها استفاده می‌کنم. پنگول هنوز هم در خانه ما هست. به هر حال مالکیت فکری و معنوی این شخصیت برای من و امیررضا کاوه، تهیه‌کننده «رنگین کمان» بود.»

۵۷۲۴۵

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی