فرهاد مجیدی جام نیاورد باید از استقلال برود

محمدرضا شکورزاده مدافع پیشین استقلال به خبر ورزشی گفت: از شنیدن حذف قطعی دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واقعا ناراحت شدم شک نکنید که این اتفاق عواقب زیادی برای فوتبال ما خواهد داشت. متاسفانه اکثر مدیرانی که در این دو باشگاه به کار گرفته می شوند هیچ تخصصی در این خصوص ندارند.

وی افزود: مدیران استقلال و پرسپولیس یا سیاسی هستند یا دنبال منافع اقتصادی. این مدیران هیچ توجهی به وضعیت بین المللی استقلال و پرسپولیس ندارند. طی این همه سال نیز با سندسازی و فریب کاری سر کنفدراسیون فوتبال آسیا کلاه گذاشتند اما دیگر این امکان وجود ندارد و اگر ساختار سرخابی‌ها را درست نکنیم جایی در رقابت‌های بین‌المللی نخواهیم داشت. متاسفانه هر کسی از زد و بند بیشتری برخوردار باشد در این فوتبال بیشتر پست و مقام می گیرد.

شکورزاده پیرامون آخرین وضعیت استقلال گفت: استقلال سال‌هاست جام نگرفته و اگر خدای نکرده امسال هم نتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم فرهاد مجیدی و اعضای کادر فنی باید این تیم را ترک کنند چرا که به قدر کافی فرصت برای گرفتن جام داشته اند. می دانم شاید خیلی‌ها از این حرف من ناراحت شوند اما اگر استقلال قهرمان لیگ برتر نشود فرهاد مجیدی باید از این تیم برود.

شکورزاده که یکی از مدافعان قلدر فوتبال ایران بود در خصوص رقابت‌های فوتبال در دهه ۶۰ به خبر ورزشی گفت: فوتبال در دهه ۶۰ شیرینی و لذت زیادی داشت و هواداران بی شماری را جذب خودش کرده بود. درباره من هم صحبت زیاد بود اینکه هیچ مهاجمی نمی‌تواند از سمتم عبور کند اما واقعیت این بود که تنها حمید علیدوستی و ناصر محمدخانی در خط دفاعی مرا اذیت می‌کردند. یادم نمی‌آید مهاجم دیگری توانسته باشد مرا دریبل زده و فریب بدهد. فوتبال علیدوستی و محمدخانی شناور بود و نمی شد حدس زد که از کجای زمین فرار می‌کنند. اگر هم آنها را مهار می کردی بلافاصله جای خودشان را عوض می کردند و به سمت دیگری از محوطه جریمه می رفتند تا کار خودشان را که گلزنی بود انجام دهند.

وی ادامه داد: واقعاً محمدخانی حیف شدو او می‌توانست در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند اما آن زمان این همه وسایل ارتباط جمعی و رسانه وجود نداشت. اگر محمدخانی و علیدوستی الان فوتبال بازی می کردند می توانستند در بهترین تیم های اروپایی توپ بزنند. عبدالعلی چنگیز یا حتی عباس کارگر هم فوتبالیست‌های فوق‌العاده‌ای بودند اگرچه علی پروین استثنایی بود.

کاپیتان استقلال در دهه ۶۰ درباره علی پروین گفت: علی آقا داخل محوطه جریمه تیم، صاحب توپ می‌شد می دانستیم که باید برویم و توپ را از درون دروازه بیرون بیاوریم چون او سلطان محوطه ۱۸ قدم بود. شش قدم را مثل کف دستش می‌شناخت و با اولین ضربه توپ را تبدیل به گل می کرد.

ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان درباره بازی های مقدماتی جام جهانی نیز به خبر ورزشی گفت: ما خیلی راحت به جام جهانی صعود می کنیم و قطعاً در بازی با عراق به برد شیرینی دست پیدا خواهیم کرد. با وجود این همه لژیونر در جام جهانی نیز باید موفق شویم  چرا که بازیکنان ما در عرصه بین المللی از تجربه و توانایی زیادی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

251 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی