دادگاه خانواده به اندازه پرسپولیس پرونده ندارد

با مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه تا پایان نیم فصل و همچنین حمله چند پیشکسوت استقلال به پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خب شرایط که بسیار عالی است و تیم ما خداراشکر روی نوار پیروزی قرار دارد. کسب چند برد در بازی‌های گذشته نشان می‌دهد پرسپولیس به فرم خوبش برگشته و مطمئن باشید از این هم بهتر خواهد شد. بردن سپاهان به نظرم نقطه عطف بازی‌های پرسپولیس در این فصل بود و پرسپولیس نشان داد که بی جهت نیست در 5 سال گذشته همه جام‌ها را درو کرده است. تفکر قهرمانی در تیم ما وجود دارد و شک نکنید تا قبل از پایان نیم فصل صدر جدول را از استقلال پس می‌گیریم.

همین حالا هم پرسپولیسی‌ها معتقدند صدرنشین واقعی لیگ آن‌ها هستند. نظر شما چیست؟

معلوم است که ما صدرنشین واقعی لیگ هستیم. فوتبال داخل زمین برگزار می‌شود، اگر می‌توانید بیایید و امتیاز بگیرد. دنبال این نباشید که از بیرون به حساب شما امتیاز واریز کنند. بنده خدا امیر قلعه نویی حق دارد که اعتراض کند. مقصر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که مجوز بازی کردن یامگا را صادر کرده است. گل گهر و تیم‌های دیگر چه گناهی کردند که باید متضرر شوند. کمیته انضباطی اول عوامل فدراسیون و سازمان لیگ را که مجوز بازی صادر کردند، محاکمه کند بعد بیاید و به بعضی تیم‌های خاص امتیاز هدیه دهد. ضمن اینکه کاش حداقل صبر می‌کردند و تحقیقات بیشتری انجام می‌دادند و بعد رای به این سنگینی را صادر می‌کردند. من فکر می‌کنم فقط مانده به خاطر سال نو میلادی و کریسمس به حساب استقلال امتیاز واریز کنند. به خدا یک تیم با این چیزها قهرمان نمی‌شود چون باید در زمین بازی‌هایش را ببرد. هرچقدر هم از این امتیازها هدیه بگیرند بازهم فایده ندارد و این تیم قهرمان بشو نیست.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین تصویر از سلطان شیرینی/عکس

جدایی مدیر جنجالی از جمع قرمزها

قربانی: از جایی می‌آیم که همه را تهدید می‌کنند

حتما صحبت‌های آرش برهانی را در مورد پرسپولیس شنیدید که گفته پرسپولیسی‌ها پوپولیست هستند و جام مفت می‌گیرند. در این خصوص صحبتی دارید؟

بله یک چیزهایی شنیدم. آرش بازیکن خوبی بود و بچه مودبی هم است. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زده درحالیکه تیمی که خارج از زمین امتیاز می‌گیرد استقلال است نه پرسپولیس. درضمن در سال 87 از پرسپولیس 6 امتیاز کم شد نه سپاهان. با این حال و با وجود کسر 6 امتیاز توانستیم قهرمان شویم. برهانی بهتر است اول اطلاعاتش را بالا ببرد و بعد در مورد پرسپولیس صحبت کند. من فکر می‌کنم استقلالی‌ها از سایه پرسپولیس هم وحشت دارند. آن‌ها دیدند پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشته و می‌دانند خیلی زود باید صدرجدول را تقدیم پرسپولیس کنند، به همین خاطر ترسیدند و این صحبت‌ها به همین خاطر است.

در خصوص پرونده‌های پرسپولیس هم صحبت کنید. تازه پرونده کالدرون بسته شد ولی چند پرونده دیگر مثل اوساگونا، استوکس، پدیده و … باز شده و پرسپولیس باید چندین میلیارد پول بدهد.

به خدا ما خودمان دیگر خسته شدیم و نمی‌دانیم چه بگوییم. هواداران گناه دارند که هرروز باید این خبرهای تلخ را بشنوند. من فکر می‌کنم دادگاه خانواده به اندازه پرسپولیس پرونده ندارد. فقط امیدوارم زودتر بدهی‌ها پرداخت شود و از شر این پرونده‌ها خلاص شویم. این بازیکنان خارجی هیچ کار مفیدی برای پرسپولیس انجام ندادند ولی حالا طلبکار هستند. یا همین رادوشویچ که اصلا بود و نبود او برای ما فرقی نمی‌کند. الان در کرواسی مشغول تفریح است و چند روز بعد شکایت می‌کند و پرسپولیس باید کلی پول بدهد.

بازی با پدیده را چطور می‌بینید؟

نباید به بازی‌های قبلی و شرایط این تیم در جدول توجه کرد. اگر پدیده را دست کم بگیریم ضرر می‌کنیم. این درحالیست که اصلا نباید امتیاز از دست بدهیم. پرسپولیس از همه لحاظ سر تر از حریف است و به امید خدا با ارائه یک بازی خوب دست پر از مشهد به تهران برمی‌گردیم.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی