پیش بینی رئیس جمهور السالوادور از قیمت بیت کوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نجیب ابوکیله روز یکشنبه در توییتی نوشت: در سال ۲۰۲۲، بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید و دو کشور دیگر دارایی دیجیتال را به عنوان ارز قانونی استفاده خواهند کرد و افزود که ارز دیجیتال همچنین در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده که در ۸ نوامبر برگزار می شود، به یک موضوع اصلی تبدیل خواهد شد.

پیش بینی رئیس جمهور السالوادور از قیمت بیت کوین

بیشتر بخوانید: 

قبض‌های برق در آستانه گرانی/ هزینه برق کدام گروه صفر می‌شود؟

پولدارها چقدر برای لاکچری‌سواری هزینه می‌کنند؟ / کیا سورنتو چند؟

قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۰.۱۰.۱۴/ ریزش قیمت طلا و سکه در بازار

السالوادور در سپتامبر سال گذشته، بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت و خشم صندوق بین المللی پول را برانگیخت. رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که قصد دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه بیت کوین با سررسید ۱۰ ساله در Liquid Network منتشر کند. نیمی از درآمد حاصل از انتشار اوراق قرضه، بودجه ساخت یک “شهر بیت کوین” جدید در امتداد خلیج فونسکا در نزدیکی یک آتشفشان را تامین می کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های Blockstream، بازده سالانه ارائه شده توسط اوراق قرضه می‌تواند در سال دهم به ۱۴۶ درصد برسد، مشروط بر اینکه بیت‌کوین در پنج سال آینده به ۱ میلیون دلار برسد – هدفی تا حدی دور از ذهن – با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در حال حاضر در کانال ۴۰ هزار دلاری قرار دارد و از نقطه اوج ۶۹ هزار دلاری خود فاصله زیادی دارد.

در حالی که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۶۰ درصد رشد کرد و با یک فاصله قابل توجه از دارایی های سنتی پیشی گرفت، هدف قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلاری که به طور گسترده پیش بینی می شد، به دلیل تغییر سیاست های فدرال رزرو ایالات متحده و ریسک گریزی گسترده در بازارهای مالی در ماه های نوامبر و دسامبر، مبهم باقی ماند.

در حالی که ابوکیله انتظار دارد بیت کوین امسال موجودی خود را بازیابد، برخی ناظران پیش‌بینی می‌کنند که ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیفی در مقابل سکه‌های مرتبط با بلاک چین‌های لایه ۱ مانند اتریوم، آوالانچ، فانتوم و سولانا داشته باشد.

۲۲۳۲۲۷

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی