نجاح محمدعلی: شهید سلیمانی نگذاشت منحرف شوم

نجاح محمدعلی گفت: «من دین و عاقبت‌بخیری خود را مدیون این فرمانده شهید هستم.»

او گفت که با شهید سلیمانی در عملیات کربلای۵ آشنا شده و رفته رفته در خلال نبرد عبور بزرگ که همان عملیات فاو بود، بیشتر و بیشتر با او آشنا شده، بنابراین مدت زیادی است که شهید سلیمانی را می‌شناخت.

نجاح محمد علی افزود: «او را بخوبی می‌شناختم تا اینکه، البته اگر راضی به انتشار این موضوع باشید، هنگامی که در شبکه العربیه مشغول به کار بودم، در آغاز فعالیتم در شبکه العربیه، فرمانده شهید از من به خاطر نحوه پوشش اخبار گلایه کرد و برایم پیامی فرستاد و گفت آیا تو به خاطر بازداشت سابق خودت در ایران در صدد انتقام هستی؟»

این کارشناس عراقی در ادامه گفت: «به او پاسخ دادم به خدا این‌گونه نیست. من فقط فعالیت حرفه‌ای خودم را دنبال می‌کنم، نه چیز دیگری. اخباری در دست دارم و احساس می‌کنم که باید این اخبار را منتشر کنم. بعد از آن ایشان نوشت که پس بگذار شرایط همین‌گونه بماند.»

نجاح محمد علی گفت: «ببینید من در اینجا تدین و عاقبت خود را اگر عاقبت بخیر باشم مدیون حاج قاسم سلیمانی هستم. بگذار صریح باشم. در نظر بگیرید اگر او مرا رها کرده بود و من در این راه و این مسیر گام برمی‌داشتم، چه بسا یک لغزش کوچک [کار را تمام می‌کرد]. کسی که در مسیری غیر از هدایت گام برمی‌دارد، مانند شخصی است که در کوره‌راه حرکت می‌کند. سرعت حرکت برای چنین شخصی تنها دوری از مسیر را به‌دنبال خواهد داشت. ممکن بود منحرف شوم. همچنین او به من گفت که به فعالیت خود ادامه بده و مانند سابق آن‌گونه که صلاح می‌دانی اخبارت را منتشر کن و من هم از منابع خودم برای تو خبر ارسال می‌کنم و من هم گفتم خیلی خوب. مشکلی نیست.»

نجاح محمد علی در پایان گفت که پس از آن روابطش با شهید قاسم سلیمانی تقویت شد و گاهی هم شهید حمید تقوی این کار را انجام می‌داد و برخی اخبار را برای او می‌فرستاد.

۵۸۵۸

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی