پیش‌بینی جدید نایب رییس اتحادیه طلا از قیمت

در هفته گذشته شاخص کل بورس با اُفت ۲.۲۵ درصدی از محدوده یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد به یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد رسید و تمام شاخص‌ها روندی منفی را تجربه کردند.

 بیشتر بخوانید: 

                          پیش بینی مهم گلدمن ساکس از آینده ارز دیجیتال

                         طلا گران شد

در هفته کاری پیش رو، بسیاری از گزارش‌های ماهانه شرکت‌ها منتشر می‌شوند که باید منتظر عملکرد آن‌ها بود.

کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش‌بینی می‌شود که بازار مانند هفته قبل یک هفته خنثی را با یک روز مثبت و یک روز منفی سپری کند. همچنین از دست دادن کف فعلی شاخص کل، کار را برای برگشت و رشد شاخص سخت می‌کند.

به گفته خبری زاده، بورس همچنان از نبود نقدینگی در حال آسیب دیدن است. این هفته صنعتی پیشتاز نخواهد بود. 

همچنین بازار ارز و سکه  در هفته‌ای که گذشت روند نزولی در پیش گرفت و نرخ دلار بر اساس قیمت اعلام شده از صرافی ملی به طور میانگین حدود ۴۵۰ تومان کاهش یافت و یورو نیز در کانال ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان ثابت ماند.

قیمت سکه نیز همسو با نرخ ارز کاهشی بود و در آخرین معاملات به نرخ ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید، البته طلای ۱۸ عیار نهم حدود ۴۰ هزار تومان ارزان شد.

کارشناس اقتصادی گفت: یکی از دلایل کاهش نرخ ارز در بازار را می‌توان دخالت بانک مرکزی دانست.

به گفته زنگویی باید دید که چه اخباری از مذاکرات وین منتشر می‌شود و نتیجه آزادسازی منابع بلوکه شده ایران چه خواهد شد چراکه این عوامل بر نرخ ارز بسیار تاثیر گذار است. 

ثبات نرخ سکه ادامه دارد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به نظر می رسد در روزهای آینده ثبات نسبی بر قیمت ها حاکم باشد. 

به گفته کشتی آرای داد و ستد و قیمت ها  در بازار کاهش پیدا کرده است اما این امر باعث ثبات نرخ در بازار شده است. پیش بینی می‌شود، این ثبات همچنان در روزهای آینده ادامه داشته باشد. 

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی