سردار شریف: ملت ایران با تجربه ۹ دی چگونگی مقابله با رفتار دشمن را فراگرفته اند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در زاهدان برگزار شد گفت:  ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ مانند سیلی خروشان از همه طیف‌های سیاسی و سلیقه های اجتماعی و با همه گروه های سنی و صنفی  به میدان آمدند و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

حماسه ۹ دی محصول وحدت ملت ایران برابر توطئه های دشمنان

وی با تاکید بر لزوم یادآوری این حماسه بزرگ درس آموز به نسل جوان اظهار کرد: رمز این پیروزی بزرگ عمل کردن به وصیت امام راحل مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بود.

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به محض اینکه فرصت داشته باشند، فتنه های جدیدی را طراحی می‌کنند اما جریان فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی برای سال‌های سال آنها را عقب راند.

وی افزود: امروز نیز دشمنان در صدد کوچک جلوه دادن پیشرفت های انقلاب اسلامی و  ناامید کردن مردم و بهره ‌برداری از آن هستند که ملت ایران با تجربه ۹ دی چگونگی رصد و مقابله با رفتار دشمن را فراگرفته اند.

سردار شریف با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم زاهدان خاطرات زیادی از این شهید والامقام در برقراری امنیت جنوب شرق کشور دارند ؛ ملت ایران با تمام وجود چه در دوره حیات و چه پس از شهادت، به سردار دلها اظهار ارادت کردند و با حضور دهها میلیونی در مراسم تشییع و بزرگداشت حاج قاسم عشق و ارادت خود به این سردار عالیقدر را نشان دادند.

وی افزود:حاج قاسم بنده مخلص خدا بود و خداوند به او عزت داد ؛چرا که این شهید بزرگوار  عمر با عزت خویش را در راه تامین امنیت کشور و منطقه سپری کرد  و تمام فکر و ذهن او امنیت ملت و پیشرفت انقلاب اسلامی و عقب راندن دشمنان این سرزمین بود .

سردار شریف در ادامه اخلاص، پایبندی به آرمان‌های انقلاب ، تبعیت از رهبری و وفاداری به مردم را از ویژگی های بارز و برجسته حاج قاسم برشمرد و  تصریح کرد: حاج قاسم عزیز ما شجره خبیثه داعش  به عنوان بزرگترین تشکیلاتی که امریکایی ها در بطن جامعه اسلامی ایجاد کرده بودند را با درایت ، هوشیاری و  بهره‌گیری از امکانات موجود مردمی که دل در گرو  فرهنگ پیامبر اکرم(ص) داشتند از بین برد و به برکت مجاهدت سردار سلیمانی و همرزمانش خطر بزرگی را از جامعه اسلامی و حتی بشریت رفع شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه بحمدالله امروز ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است، گفت: این مهم به برکت مجاهدت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروهای مسلح که با بهره مندی از تجربه دوران دفاع مقدس و به واسطه همت و تلاش چندین ساله، قدرت دفاعی و نظامی اطمینان بخش و بازدارنده ای را برای میهن اسلامی ما رقم زده اند، حاصل شده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم  ۱۷ به لفاظی و خیالات باطل اخیر صهیونیست‌ها و دشمنان ملت ایران پایان داد گفت: آنان به خوبی دریافتند که دست فرزندان ملت بر روی ماشه است و هرگونه خطای دشمنان را به فاجعه ای برای آنان مبدل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن به توانمندی های  نظامی و دفاعی رسیده‌ایم اظهار کرد:  تحریم در حوزه دفاعی و نظامی کشور از روز اول انقلاب اسلامی به شدیدترین وجه ممکن توسط امریکایی‌ها و هم‌پیمانان وجود داشته است و تمام پیشرفت‌های ما  زیر سنگین ترین تحریم‌های دشمنان شکل گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یاد و خاطره شهدای اخیر امنیت ایران اسلامی را گرامی داشت و گفت: دشمنان را از کینه توزی و شرارت علیه ملت ایران پشیمان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

موافق وزیر پیشنهادی علوم: زلفی‌گل سال ۸۸ در دانشگاه را روی فتنه‌گران بست

نماینده کاشمر هدف انگلیس از برپایی دادگاه نمایشی آبان 98 را بر ملا کرد

21217

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی