نهم دی پاسداشت عزت ملی و دشمن‌شناسی ملت ایران است

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی، در متن بیانیه این نهاد آمده است: در این روز ولایتمدارانی با احساس مسئولیت در قبال انقلاب اسلامی و اعتماد به نصرت خداوند قادر متعال، اجازه جولان به دشمنان ندادند و با عمل انقلابی خود حق و باطل را در هوای غبارآلود فتنه تمیز دادند.

در این بیانیه نوشته شده است، در آستانه این روز بزرگ و به‌راستی عبرت‌آموز و ماندگار در تاریخ انقلاب، از خداوند متعال مسألت می‌نماییم که رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در همه برهه‌ها و طی کردن راه‌های پیشِ رو که به فضل الهی گام دوم امیدآفرین و با نتایج ملموس در راه انقلاب باشد را مشمول توجهات و دعای حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) قرار داده و جمهوری اسلامی ایران را از طوفان‌ها و تلاطم‌های آشکار دشمنی‌ها و دسیسه‌های پنهان به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

سازمان جهاددانشگاهی آورده است: تبیین پیروزی بزرگ مردم سربلند ایران اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸ آن هم در حالی که جبهه استکبار به خیال خود با تمام توان و قوت، مدل جدیدی از تقابل با جمهوری اسلامی را در آن سال محک می‌زد، یکی از امور ضروری و از تکالیف نخبگان سیاسی، رسانه‌ای و هنری است.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید بزرگداشت این حماسه به پشتوانه کار عمیق فکری، عزت ملی را تقویت می‌کند و مکمل فرهنگ مقاومت ریشه‌دار و یادآور نقاط اوج ایثار در مقاطع حساس حیات نظام اسلامی از جمله دوره افتخارآفرین دفاع مقدس و نیز پیشرفت‌های متعدد فرزندان ملت در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی و … خواهد بود.

به گزارش ایرنا، فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را منکوب و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

این فتنه بزرگ محصول سال ها تلاش اطلاعاتی، امنیتی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با سیاستگذاری، هدایت و مدیریت آمریکایی‌ها و کارگزاری وابستگان داخلی آنها بود که با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی