زندگی گلزن ایران در جام جهانی فیلم می‌شود

در ادامه ساخت مجموعه‌های مستند از زندگی ورزشکاران نامی کشورمان در رشته‌های مختلف این بار زندگی یکی از فوتبالیست‌های قدیمی تیم ملی کشورمان سوژه یکی دیگر از مستندسازان شد.

این مستند ساز این بار به سراغ یکی از ستاره‌های سرشناس باشگاه استقلال رفته که با پیراهن تاج افتخارات زیادی را برای این باشگاه و البته تیم ملی فوتبال کشورمان رقم زده است.

حسن روشن مهاجم اسبق تیم‌های استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه گلزنی در مسابقات جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد این روزها با حضور مقابل دوربین این مستندساز از اتفاقات مهم فوتبالی در طول زندگی ورزشی‌اش حرف می‌زند. او همچنین آلبوم اختصاصی تصاویر زندگی فوتبالی‌اش را نیز ورق می‌زند و درباره آن دوران، دوستان و تورنمنت‌های مختلفی که در آنها شرکت کرده صحبت می‌کند.

حسن روشن در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرو در جام جهانی که با نتیجه چهار بر یک به سود نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید تک گل تیم ملی فوتبال کشورمان را به ثمر رساند. اولین گل تیم ملی ایران در آن رقابت‌ها که نخستین گل تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی بود نیز توسط ایرج دانایی فرد مقابل تیم ملی اسکاتلند به ثمر رسیده بود.

پیش از این زندگی فوتبالیست‌های دیگری مانند زنده یاد ناصر حجازی توسط مستندسازانی از این دست مقابل دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی