تاجر شتر گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شد!

«در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصادودارایی، دادگستری و ورزش‌وجوانان برگزار می‌شود، جمع‌بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از دیدار استقلال-پرسپولیس برگزار ‌شود و پس از تقویت هیات‌مدیره، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام خواهد شد.»

این اظهارات حمید سجادی، وزیر ورزش‌وجوانان قبل از دربی سرخابی‌هاست آن‌هم در روزهایی که پرسپولیسی‌ها فشار زیادی به وزیر می‌آورند که زودتر تکلیف کادر مدیریتی را مشخص کند.

او آن زمان راهکار را در انداختن توپ به زمین هیات‌مدیره فعلی انداخت و گفت منتظر است آنها نظرشان را ارائه دهند و خیلی زود هم هیات‌مدیره اعلام کرد گزینه‌اش صدری است و از آنجاکه سرپرست فعلی باشگاه گزینه مدنظر وزارت نیست، حکم مدیریت هم برای صدری صادر نشد با این حال تا الان که مدت زیادی از دربی می‌گذرد هم خبری از معرفی مدیرعامل جدید قرمزها نیست.

در طول هفته‌های اخیر گزینه‌های مختلف وزارت ورزش‌وجوانان (محمدرضا داورزنی رئیس فعلی فدراسیون والیبال، علی شجاعی رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی‌باکمان، رضا درویش مدیرعامل پیشین سایپا و بهرام رضاییان عضو فعلی هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل پیشین پارس‌جنوبی جم) بودند که همگی نیز مورد تایید قرار گرفت اما مذاکرات وزارت ورزش برای پیدا کردن گزینه مناسب همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین گزینه سئول‌نشینان هم سیروس محجوب است.

بیشتر بخوانید:

خوشحالی هواداران استقلال و پرسپولیس به خاطر حذف از آسیا!

مثبت شدن دوپینگ یک وزنه‌بردار ایرانی؟

ایست قلبی دومین فوتبالیست در یک هفته

مالک پیشین باشگاه ملوان که ظاهرا در امر صادرات شتر هم فعالیت داشته و مدعی خرید تیم‌های زیادی بود، از داماش و پرسپولیس گرفته تا سهام نیوکاسل انگلیس! تلاش‌های او برای مالکیت تیم‌های مختلف البته موفقیت‌آمیز نبود چون ظاهرا از او ضمانت بانکی خواسته بودند و از دادنش امتناع می‌کرد و حالا تلاش دوباره‌ای دارد تا نه مالک که مدیرعامل پرسپولیس شود.

منابع آگاه در وزارت ورزش می‌گویند محجوب وعده‌های مالی خوبی به وزیر ورزش داده تا او را مجاب کند که به صندلی مدیرعاملی برسد و از آنجاکه قرمزها با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند ظاهرا هرکسی بتواند پول خوبی به باشگاه تزریق کند شانس بیشتری برای حضور در کادر مدیریتی باشگاه دارد و ماجرای انتخاب مدیرعامل جدید بیشتر شبیه یک مزایده شده است.

البته محجوب سوابق خوبی در عمل به وعده‌ها ندارد و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد هم توافق‌هایی برای اسپانسری داشت که به سرانجام نرسید و مشابه این مسائل در باشگاه‌های دیگر ازجمله ملوان نیز تکرار شد. از آنجاکه او ظاهرا علاقه‌ای به دادن ضمانت بانکی هم ندارد بعید است مدیران وزارت بخواهند مدیرعاملی تیم پرطرفدار و البته پرحاشیه پرسپولیس را به او بدهند مگر اینکه زیاد کارنامه او در فوتبال ایران را بررسی نکرده باشند!

۲۵۶ ۲۵۶

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی