جستجوی پژوهشگران برتر در پایگاه‌های داده آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی پس از اعلام فراخوان ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره جستجوی گسترده پایگاه‌های داده جهت یافتن محققان و پژوهش‌های کاربردی برتر مطابق با دستورالعمل آغاز کرد.

طبق دستورالعمل در گروه محققان ایرانی تمامی پژوهشگران حوزه علوم پزشکی که H index ( شاخص تاثیرگذاری علمی ) آنها حداقل ۱۲ باشد جستجو می‌شوند و در گروه محققان جوان و دانشجویان تنها متولدین ۱۳۶۵ و بعد از آن به عنوان محقق جوان و متولدین سال ۱۳۷۰ و به بعد به عنوان محقق دانشجو حایز شرایط هستند.

H index داوطلبان بر اساس پایگاه داده Scopus مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این دوره از جشنواره تنها مقالات و اختراعات مرتبط با حوزه سلامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و انتخاب برگزیدگان بر اساس شاخص‌های کارنامه پژوهشی ۶ سال اخیر که شامل مقالات چاپ شده در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی و کتب تالیفی است، انجام می‌شود.

مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی  ۲۵ آذر تا ۹ دی‌ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه کنند و در لینک  https://research.behdasht.gov.ir/razi۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه برگزار می شود و محورهای دانشمند برتر و شرکت دانش‌بنیان  برگزیده برای نخستین بار در این دوره از جشنواره معرفی می‌شوند.

طبق فراخوان منتشر شده متقاضیان از ۲۵ آذر تا نهم دی فرصت دارند در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ثبت نام کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی