پارک برفی کیش تجربه تفریحات زمستانی در قلب جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل داشتن جاذبه‌ها و اماکن دیدنی و تفریحات متنوع یکی از توریستی‌ترین مناطق کشور محسوب می‌شود. گردشگران زیادی با رزرو هتل کیش این جزیره را برای سفر انتخاب می کنند. پارک برفی کیش به عنوان یکی از جدیدترین تفریحات و جاذبه‌های کیش در ابتدای سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. در جزیره کیش مجموعه‌های تفریحی و گردشگری مختلفی وجود دارند که یکی از بهترین آنها مجموعه گردشگری پنگوئن می‌باشد.

اگر شما هم قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و یک روز سرد و به یاد ماندنی را در گرمای این جزیره توریستی تجربه نمایید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ پارک برفی کیش بروید. تا انتها با ما همراه باشید تا بیشتر با این پارک برفی مهیج آشنا شویم.

پارک برفی کیش تجربه تفریحات زمستانی در قلب جزیره کیش

معرفی پارک برفی کیش

پارک برفی کیش به عنوان اولین و تنهاترین پارک برفی در ایران یکی از بخش‌های مجموعه گردشگری پنگوئن کیش می‌باشد. پنگوئن مجموعه گردشگری تفریحی بزرگی است که طی دو مرحله در مساحتی حدود ۱۹ هزار متر مربع ساخته شده است. بخش‌های خدماتی و تفریحی مانند مراکز خرید، سالن‌های بازی، رستوران و … در مرحله اول پروژه در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیدند و پارک برفی به عنوان مرحله دوم پروژه در فروردین ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز نمود.

جزیره کیش از آب و هوای گرم و مرطوبی برخوردار است و بارش برف در این جزیره صورت نمی‌گیرد. از این رو مسئولین گردشگری منطقه تصمیم گرفتند با ایجاد فضایی برفی برای مردم منطقه و همچنین مسافران و گردشگران محیطی جذاب ایجاد کنند تا بتوانند اوقات خوشی را در آنجا سپری نمایند.

شاید شما هم اطلاع داشته باشید که یکی از بهترین پارک‌های برفی دنیا در دبی قرار دارد. برای ساخت پارک برفی کیش از پارک برفی دبی الگو برداری شده و بخش‌های خصوصی و دولتی ایران با همکاری یکدیگر ساخت این پروژه را بر عهده گرفتند. در پارک برفی مجموعه گردشگری و تفریحی پنگوئن کیش از سیستم‌های بسیار پیشرفته و مدرن استفاده شده تا برف مصنوعی مورد نیاز در دمای منفی ۶ درجه سلسیوس تولید گردد.

اگر قصد دارید برای سفر جزیره کیش را انتخاب کنید، می‌توانید برای رزرو هتل های کیش همچون هتل شایان به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنید و با مقایسه هتل‌های مختلف این جزیره مناسبترین مکان را برای اقامتی خاطره انگیز و سفری به یادماندنی انتخاب و رزرو نمایید.

پارک برفی کیش تجربه تفریحات زمستانی در قلب جزیره کیش

پارک برفی کیش تجربه تفریحات زمستانی در قلب جزیره کیش

بخش های پارک برفی کیش

در این پارک برفی علاوه بر محیط بازی‌های برفی، بخش‌ها و امکانات دیگری نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران و گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند و به دنبال تفریحات جذاب و مهیج هستند، می‌توانند اوقات خوش و مفرحی را در این مجموعه در کنار خانواده و دوستان خود تجربه نمایند و سفری خاطره انگیز داشته باشند. ساعت کار این مجموعه از ۱۱ الی ۲۴ می‌باشد و برای استفاده از بخش‌های مختلف آن نیاز به ۵ ساعت زمان است.

● پینگو فان

پینگوفان همان پارک برفی و بخش اصلی مجموعه محسوب می‌شود که در طبقه منفی یک قرار دارد. مهمترین قسمت مجموعه گردشگری تفریحی پنگوئن دارای دیوارهای شیشه‌ای بسیار بلندی است و تفریحاتی همچون اسکی، تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی، اسنوبورد، ساخت آدم برفی و … را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. برای ورود به این بخش و استفاده از محیط آن نیاز به پوشیدن لباس گرم مانند کاپشن، دستکش و کلاه می‌باشد.

● سالن های ورزشی و بازی های غیر برفی

یکی دیگر از بخش‌های مجموعه به بازی‌های غیر برفی اختصاص یافته است. شما می‌توانید در این قسمت از سالن‌های ورزشی تیراندازی، بدنسازی، بیلیارد، بولینگ و تفریحات و بازی های واقعیت مجازی، فیلم سه بعدی، بانجی جامپینگ و … استفاده نمایید.

● پینگو بیکری

اگر دوست دارید طعم لذیذ نان‌های متنوع و شیرینی‌ها و کیک‌های مختلف را بچشید، باید به سراغ بخش پینکو بیکری بروید. این بخش مجموعه پارک برفی کیش یک نانوایی و شیرینی پزی بسیار جذاب است که محصولات خوشمزه گوناگونی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

● پینگو کافه

در بخش برفی مجموعه پنگوئن کیش کافی شاپی وجود دارد که پس از بازی و تفریح برای استراحت می‌توانید به سراغ آن بروید و انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌های ترکیبی خوشمزه را بهمراه انواع دسر، کیک و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

● پینگو شاپ

در این بخش از پارک برفی کیش می‌توانید به خرید کردن بپردازید. پینگو شاپ دارای فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلفی است که محصولات و کالاهای باکیفیت از برندهای معتبر را عرضه می کنند. این بخش در قسمت همکف قرار دارد و در آن پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و کوهنوردی و لوازم الکترونیک و … به فروش می‌رسند.

● پینگو هوم پلاس

در این قسمت از مجموعه پنگوئن و پارک برفی کیش فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم خانگی و دکوری قرار دارند. در این بخش یکی از بزرگترین نمایندگی‌های برند Ikea که از معروف‌ترین برندها در زمینه وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی است، قرار دارد.

● پینگو کافئین

اگر از عاشقان قهوه و شکلات هستید پینگو کافئین در طبقه همکف مجموعه پارک برفی کیش می‌تواند محیطی جذاب و هیجان انگیز برایتان باشد. در این بخش گردشگران و مسافران می توانند انواع قهوه و شکلات های خوشمزه خارجی را خریداری نمایند. این کافه از پینگو کافه طبقه برفی کوچکتر می‌باشد و محیطی دنج و صمیمی دارد.

● پینگو فود

اگر دوست دارید پس از یک روز سرگرم کننده و مفرح در پارک برفی مجموعه پنگوئن کیش، یک وعده غذای باکیفیت و لذیذ در محیطی دلنشین میل نمایید باید به بالاترین قسمت مجموعه بروید. در فود کورت بزرگ و زیبای مجموعه با نام پینگو فود انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، سالاد و … ارائه می‌شوند.

پارک برفی کیش تجربه تفریحات زمستانی در قلب جزیره کیش

جزیره کیش در تمام ایام سال جزو مقاصد پرطرفدار سفر است، بنابراین برای برنامه ریزی سفر به کیش بهتر است رزرو هتل کیش را در اولویت قرار دهید تا از کیفیت محل اقامت خود در جزیره اطمینان خاطر داشته باشید. اقامت ۲۴ به عنوان برترین سامانه تخصصی رزرو هتل اقامت ۲۴ بهترین گزینه برای رزرو هتل کیش با تخفیف خواهد بود.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی