قانون رتبه بندی معلمان پس از ابلاغ اجرایی خواهد شد

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، یوسف نوری در حاشیه آیین اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سینما فلسطین در جمع خبرنگاران در این خصوص توضیح داد: معلمانی که در مناطق مرزی و در مدارس استثنایی فعالیت می‌کنند، در زمان کمتری ارتقای رتبه خواهند داشت.

وی افزود: درباره مشمولیت معلمان بازنشسته از رتبه بندی در پیش نویس فرستاده شده، مطلبی ندیده ام. همچنین درباره اینکه اعتبار رتبه بندی تامین نشده است، صحبتی را نشنیده ام، ولی آن را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:‌ رتبه بندی شامل کارکنان اداری آموزش و پرورش نمی‌شود.

نوری درباره مشکل کم شدن حقوق معلمان خرید خدماتی نیز گفت: این معلمان طبق ساعات کار حقوق می‌گیرند و تنها مشکل بیمه دارند که این مشکل نیز حل می‌شود. به میزان کم شدن ساعات کار موظفی معلمان خرید خدماتی از ۴۴ به ۲۴ ساعت، بیمه آن‌ها کسر شده است که پیگیر هستیم حق بیمه آن‌ها نیز واریز شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین دریافتی تدریس معلمان خرید خدماتی با مدرک کارشناسی ارشد ساعتی ۲۸ هزار تومان است، افزود: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم.

نوری ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۹۹ در همه استان‌ها و بخشی از حق التدریس معلمان نیز پرداخت شده است و بقیه نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی درباره انتصابات جدید در آموزش و پرورش گفت: انتصابات یکسری شرایط خاص دارد و تعدادی از انتصابات استانی نیز انجام شده و بقیه نیز در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، پنجاه‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، روز شنبه ۲۰ آذر ماه با حضور حسن ملکی رییس این سازمان، جمعی از مدیران و معاونان سازمان، هنرمندان، معلمان، دانش آموزان و تعدادی از علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما فلسطین افتتاح و شب گذشته با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.  

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی