نساجی همچنان پیگیر ۳ بر صفر شدن دیدارش مقابل استقلال

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به صحبت‌های عضو کمیته انضباطی مبنی بر اینکه نساجی از استقلال شکایت نکرده است، گفت: ما به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در بازی ما مقابل استقلال، آقای خلیفه سلطان به‌عنوان ناظر بازی به باشگاه استقلال اعلام کرد که حق استفاده از دو بازیکن خارجی‌اش را ندارد، اما همانطور که دیدید این دو بازیکن جلوی نساجی بازی کردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: بعد از آن مسابقه، ناظر بازی در صورتجلسه‌ای همه موارد را به اطلاع سازمان لیگ رساند و سازمان لیگ هم این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. حتماً هم در جریان هستید که استقلال در بازی بعدی‌اش مقابل گل‌گهر نتوانست از دو بازیکن خارجی‌اش استفاده کند.

سیف‌الله‌پور با اشاره به اینکه «گزارش ناظر بازی اهمیت زیادی دارد.»، خاطر نشان کرد: چطور سرمربی تیم ما شش جلسه محروم شد؟! قطعاً باشگاه گل‌گهر که شکایتی از ساکت الهامی نکرده بود،‌ بلکه کمیته انضباطی براساس گزارش ناظر و داور بازی، سرمربی تیم ما را محروم کرد و حالا هم بحث ما این است که ناظر بازی استقلال – نساجی، در گزارشی که به سازمان لیگ داده به موضوع دو بازیکن خارجی استقلال اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: قلم قرمز فرهاد مجیدی روی نام ۴ بازیکن اصلی استقلال

۲۵۷ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی