فرصت تازه فرهاد مجیدی برای دو مهاجم استقلال

تیم فوتبال استقلال در اولین مرحله از جام حذفی فوتبال کشور امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه می‌رود که این بازی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

فرهاد مجیدی پیش از شروع این بازی بر روی نام چند بازیکن اصلی تیمش قلم قرمز کشید تا خود خواسته با دادن استراحت به این بازیکنان در بازی امروز که روی کاغذ دشوار به نظر نمی‌رسد به برخی از نفراتی بیشتر بازی دهد که در لیگ کمتر فرصت پیدا کرده‌اند.

«رودی ژستد» و «کوین یامگا» دو بازیکن خارجی آبی پوشان نفراتی هستند که امروز با نظر فرهاد مجیدی به جای همراهی تیمشان، استراحت می‌کنند و بدیهی است که به جای آنها نفرات جدیدی به خدمت گرفته می‌شوند.

احتمال اینکه در غیاب ژستد و یامگا امیر ارسلان مطهری هم در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار نگیرد وجود دارد که در این صورت نفراتی مثل محمد رضا آزادی و امین قاسمی نژاد فرصت حضور در خط حمله استقلال را پیدا می‌کنند.

قاسمی نژاد و آزادی در جریان رقابتهای لیگ برتر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب آبی‌ها پیدا نکردند و ممکن است امروز مقابل تیم نود ارومیه این موقعیت را پیدا کنند تا توانمندی‌های شان را نشان دهند.

دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی