حمله کارشناس تلویزیون مصر به کی‌روش

احمد شوبیر کارشناس مطرح تلویزیون مصر در خصوص عملکرد کارلوس کی‎روش سرمربی تیم ملی این کشور گفت: کی‎روش بعد از بازی مدعی شده داور تمرکز بازیکنانش را گرفت و موجب شکست ما برابر تونس شد. داور این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در حدی نبود که بتواند این بازی را مدیریت کند اما اشتباه تاثیرگذاری نداشت که در نتیجه بازی اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: کی‎روش در کنار زمین عصبی و مضطرب است و این مسئله را در بازی مقابل اردن هم دیدیم. او یک مشکل دارد ، اینکه تنها می‎تواند یک سبک و سیستم را در بازی تیمش اجرا کند. تیم ملی مصر با هدایت او مثل یک کتاب بازی است که به راحتی خوانده می‎شود و شما شاهد هیچ تنوع تاکتیکی نیستید برخلاف موسیمانی سرمربی تیم الاهلی که شاگردانش با روش‎ها و سبک‎های متنوعی بازی می‎کنند.

کارشناس تلویزیون مصر اظهار داشت: تیم ملی در بازی مقابل تونس تنها دو موقعیت برای گل‏زنی داشت و شما هیچ برنامه تاکتیکی در این مسابقه نمی‎دیدید. خدا به کی‌‏روش رحم کرده که در مرحله انتخابی جام جهانی با هیچ تیم قدرتمندی بازی نکردیم. تنها مقابل همین دو تیم تونست و الجزایر قرار گرفتیم که آنها هم فقط ۴ بازیکن اصلی خودشان را به همراه داشتند و سایر نفراتشان غایب بودند.

شوبیر در پایان گفت: زیرک کسی است که از اشتباهات خودش درس بگیرد و نادان کسی است که همچنان بر روی تکرار اشتباهاتش اصرار و لجاجت داشته باشد.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی