سوغات آخرین هفته پاییز ۱۴۰۰ در بازار موسیقی

 در آخرین هفته از پاییز ۱۴۰۰، بازار موسیقی هم حال و هوایی گرم به دل مخاطبان خود داد و تعداد زیادی از خوانندگان اقدام به انتشار تعدادی آلبوم و قطعه موسیقی کردند که در ادامه به برخی از این آثار اشاره می شود.

انتشار یک اثر از زوج هنرمند

در هفته ای که گذشت، مانی رهنما، خواننده پاپ تک‌آهنگ ماه و پلنگ را با هم‌خوانی همسرش، صبا راد منتشر کرد.

ترانه این اثر سروده بابک صحرایی است و حامد حنیفی آهنگسازی و میکس و مستر آن را به عهده داشت. شروین شهبازی هم تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار است.

انتشار اثری برای زاینده رود

دانیال شهرتی، نوازنده و آهنگساز به تازگی تک‌آهنگ بی‌کلام زاینده رود را منتشر شد. دانیال شهرتی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این اثر را در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

سوغات آخرین هفته پاییز ۱۴۰۰ در بازار موسیقی

آهنگسازی و نوازندگی این قطعه هم توسط این هنرمند انجام شد.

ضربی نوا به بازار موسیقی آمد

به گزارش ایرنا، حمید بهروزی نیا از هنرمندان حوزه موسیقی ایران در تازه ترین فعالیت خود تک آهنگ ضربی نوا را پیش روی مخاطبان قرار داد.

بهروزی نیا که آهنگساز و نوازنده تار و سه تار است درباره این اثر، گفت: اثر جدیدم با عنوان ضربی نوا در دسترس علاقه مندان قرار گرفت که در این اثر با ستاره احمدی نوازنده سه تار و مریم ملا نوازنده تنبک همکاری کرده ام.

انتشار یک آلبوم موسیقی برای پرستاران

آلبوم موسیقی هم‌ نفس، روایت موسیقایی کرونا، مقاومت به مناسبت روز پرستار و به پاس قدردانی از کادر درمان در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

سوغات آخرین هفته پاییز ۱۴۰۰ در بازار موسیقی

به گزارش ایرنا  این آیین با حضور علیرضا زند وکیلی، معاون هنری و امیرحسین سمیعی، مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آرمان مهربان آهنگساز و آرش رستمی خواننده آلبوم هم نفس و جمعی از چهره‌های هنری و فرهنگی برگزار شد.

انتشار موزیک ویدیوی باران

آلبوم باران اولین اثر مشترک وصال صالحیان و سینا شبان‌پور به‌صورت تصویری منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این اثر که برای دونوازی سنتور طراحی و ساخته شده است، در قالب موزیک ویدئو با همراهی همایون نصیری به عنوان نوازنده‌ مهمان سازهای کوبه‌ای و کارگردانی جواد قاسمی منتشر شده است.

وصال صالحیان و سینا شبان‌پور ۲ آهنگساز این اثر، می گویند: این قطعه، نخستین اثر از مجموعه قطعات مشترک ماست که برای ۲ سنتور طراحی و ساخته شد. آنچه می‌شنوید و می‌بینید، حاصل همنوازی‌های ماست که در این سال‌ها اتفاق افتاد.

همچنین چکیده‌ هر فصل از همراهی و اشتراک گذاری تفکرات، قطعاتی است که باران از قدیمی‌ترین آنها است و در ادامه‌ مسیر با برنامه‌ریزی مشخصی، قطعات بعدی نیز منتشر خواهند شد.

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی