دلیل اصلی مشکل قلبی آگوئرو فاش شد/عکس

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا روز گذشته در نشست خبری در ورزشگاه نوکمپ در حضور رئیس باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا اعلام کرد که به دلیل مشکل قلبی مجبور شده بازنشسته شود.

آگوئروی ۳۳ ساله که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، دو ماه پیش در پنجمین بازی‌اش برای کاتالان‌ها مقابل آلاوس دچار نارسایی قلبی و مجبور به ترک میدان شد. او از آن زمان به بعد دیگر نتوانسته برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که دیگر هرگز نتواند بازی کند.

آگوئرو در نشست خبری‌اش در حالی که به شدت احساساتی شده بود، گفت:« این نشست خبری برای اعلام این است که تصمیم گرفته‌ام دست از فوتبال بازی کردن بکشم. تصمیم گرفته‌ام به فوتبال بازی کردن خاتمه دهم اگرچه این تصمیم بسیار سختی بود. این تصمیم را به خاطر حفظ سلامتی‌ام که اصلی‌ترین مسئله‌ است گرفتم، به خاطر مشکلی که یک ماه پیش برایم رخ داد.»

در همین راستا پزشک معالج آگوئرو در مورد دلیل این عارضه قلبی توضیحاتی ارائه کرد و گفت:« درمان آریتمی قلبی آگوئرو با موفقیت انجام شد چرا که علائمش را کشف کرده بودیم. زمانی که معاینات انجام شد، مشخص شد که جای زخم در منطقه ای قلبش دارد که باعث ادامه آریتمی شود. این باعث می شود که تپش قلبش سریع تر از حد معمول باشد. به این نتیجه رسیدیم که ریتم بالایی که در دوران فوتبال کنونی او وجود دارد، خطر جانی برایش ایجاد می کند چرا که باید هر روز از نظر ذهنی و بدنی بالاترین فشار ممکن را تحمل کند. اگر پسر خودم هم بود، می گفتم همین تصمیم را بگیرد.»

او در این باره که آیا مشکل آگوئرو ربطی به واکسن کرونا داشته یا خیر، گفت:« هیچ ربطی به واکسن کرونا یا خود کرونا نداشته است. این زخم ها در زمانی حادث می شوند که در مقطعی از زندگی به ویروسی مبتلا شده باشی و شاید در آن زمان این ویروس را پیدا نکرده بودند اما علتش کرونا نبوده است. در حال حاضر هم چیز خوب پیش می رود  اما باید به طور مداوم مورد بررسی و معاینه قرار بگیرد.»

 دلیل اصلی مشکل قلبی آگوئرو فاش شد/عکس

 دلیل اصلی مشکل قلبی آگوئرو فاش شد/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی