شاید بعضی‌ها بخواهند برد باارزش استقلال را کم‌اهمیت کنند!

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد حریف قدرتمند خود سپاهان را با یک گل شکست دهد تا جمع امتیازاتش را به عدد ۲۰ برساند.

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی گفت: در نیمه اول بازی چندان مطلوبی را از دو تیم شاهد نبودیم، اما در همین بازی کم کیفیت استقلال برتری محسوسی داشت. بچه‌های ما مزد همین برتری را با گل زیبای سلمانی گرفتند و البته در ادامه کار هم می‌توانستند با ضربه خوب حسین زاده می‌توانستند به گل دوم برسند که واکنش فوق‌العاده دروازه‌بان حریف این امکان را گرفت.

وی افزود: برای نیمه دوم هم می‌شد پیش بینی کرد سپاهان برای جبران گل خورده پیش بیاید. شاید خیلی‌ها فکر کنند استقلال کاملاً تدافعی بازی کرد، اما باید گفت آنها هوشمندانه بازی کردند و جانانه دفاع کردند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این فرضیه که خیلی‌ها می‌گویند استقلال خوب بازی نکرد موافق نیستم و تصورم این است که شاید بعضی‌ها بخواهند این پیروزی با ارزش را کم اهمیت کنند. وقتی استقلال توانسته تیم بزرگ و مدعی مثل سپاهان را شکست دهد، چرا باید در خصوص کیفیت بازی قضاوت کنیم؟ خیلی خلاصه باید گفت در مجموع استقلال استحقاق این نتیجه را داشت.

اصغرخانی در ادامه تصریح کرد: ساختار دفاعی استقلال نسبت به فصل پیش پیشرفت خیلی خوبی داشته و این را آمار هم نشان می‌دهد. وقتی آنها در ۱۰ بازی فقط ۲ بار گل می‌خورند یعنی بهترین ساختار دفاعی را دارند. اما شاید بهتر باشد برای بالا بردن شانس قهرمانی در این فصل ساختار تهاجمی هم تقویت شود. برای این منظور بیشتر از هر چیزی به حضور یک هافبک خلاق و بازی ساز باتجربه در میانه زمین احساس نیاز می‌شود. مجیدی باید از الان به فکر باشد تا در نیم فصل بازیکنی با این ویژگی‌ها به خدمت بگیرد.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی