ستاره فیلم «انگل» در چنگ سرطان افتاد

به گزارشتارنمای شبکه خبری سی‌ان‌ان، پارک سو دام بازیگر ۳۰ ساله کره‌ای که با فیلم انگل ساخته بونگ جون هو به شهرت جهانی رسید، به سرطان تیروئید پاپیلاری مبتلاست. بیماری این بازیگر جوان در جریان یک چکاپ دوره‌ای تشخیص داده شد و حالا برای درمان زیر تیغ جراحی رفته است.

به نقل از سرویس سلامت ملی انگلیس، سرطان تیروئید پاپیلاری یکی از رایج‌ترین انواع سرطان تیروئید است که معمولا افراد زیر ۴۰ سال و به ویژه زنان را درگیر می‌کند اما از سایر انواع سرطان تیروئید ساده‌تر درمان می‌شود. براساس آمار و ارقام موجود، از هر ۱۰ فرد مبتلا به این سرطان ۹ نفر تا پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند و بسیاری از این دست بیماران درمان شده و به زندگی عادی برمی‌گردند.

به گفته کمپانی‌ای که پارک با آن همکاری می‌کند، بیماری این بازیگر برنامه‌ها برای تبلیغ فیلم بعدی او با نام پست سفارشی (Special Delivery) را متوقف کرده است. 

پارک در چند فیلم و سریال کره‌ای از جمله کشیش‌ها (۲۰۱۵)، خاموش‌شده (۲۰۱۵) و ذهن زیبا (۲۰۱۶) بازی کرده بود تا این که در سال ۲۰۱۹ با بازی در فیلم معروف انگل به شهرت جهانی رسید.

فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون هو در سال ۲۰۲۰ به اولین فیلم غیرانگلیسی زبان و اولین فیلم کره‌ای تبدیل شد که اسکار بهترین فیلم را دریافت می‌کند. پارک سو دام در این فیلم نقش یک زن جوان از خانواده‌ای فقیر را بازی می‌کند که تظاهر می‌کند دانشجوی یک دانشگاه معروف است تا بتواند در یک خانواده ثروتمند کاری به عنوان مربی بگیرد.  

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی