طعنه به «محاسبه‌گر واقعاً تیزهوش» بودجه رتبه بندی معلمان در مجلس

سید محمد مولوی عضو کمیسیون آموزش در نشست علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان به شیوه محاسبه بودجه برای این لایحه اعتراض کرد.او گفت که ۱۰ سال است به دلیل محاسبات غلط رتبه بندی معلمان به بایگانی سپرده می‌شود.

اعتراض این نماینده مجلس به بودجه ۲۵ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ بود که به نظر می رسد آن را کافی نمی دانست. مولوی با طعنه گفت که محاسبه‌گر این بودجه واقعاً تیزهوش است! باکدام محاسبه برای ۱۵ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون معلم و سامانه های متعدد آموزش و پرورش چنین بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.این نماینده مجلس بر لزوم توجه به معلمان مناطق محروم، مرزی و عشایری و مدارس استثنایی و ابتدایی تأکید داشت تا به گفته او از چنین مناطقی فرار نکنند. مولوی پیشنهاد کرد به ازای هر یک سال، ۳ ماه به این معلمان در ارتقاء رتبه تخفیف داده شود.

او به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ به جای ۲۵ هزار میلیارد تومان، حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی در نظر گرفته شده بود، انتقاد کرد.قالیباف در ریاست نشست علنی را برعهده داشت، در پاسخ به سید محمد مولوی گفت از آنجا که احکام رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۳۱ شهریور باید اجرا می‌شد، به جای ۲۵ هزار میلیارد، ۱۲ و نیم هزار میلیارد تومان بار مالی پیش‌بینی شده است.

21217

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی