تاکید سردار پورجمشیدیان بر همکاری دولت و سپاه برای حل مشکلات آبی

 سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه عصر امروز در مراسم کمک مومنانه قرارگاه مدینه نزسا طی سخنانی اظهار داشت: من معتقدم استان هرمزگان خط مقدم مبارزه علیه آمریکا و اسراییل است و از جهت این استان حق بزرگی بر گردن ما دارد.

وی افزود: ما از اینکه بعد از سال‌ها از انقلاب هنوز در کشور ما محرومیت وجود دارد شرمنده هستیم و ما باید بپذیریم که این محرومیت‌ها هنوز در بخش‌هایی از کشور ما وجود دارد و باید با کار جهادی این محرومیت‌ها را به حداقل برسانیم تا در این کشور محرومیت نداشته باشیم.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این محرومیت‌ها در استان‌های مرزی است. به همین سبب بخش قابل توجهی از ناامنی‌هایی که در مناطق مرزی شاهد هستیم ناشی از این مشکلات است. البته در طول این سال‌ها تلاش‌های بزرگی هم شده که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگ کننده نزسا اظهار داشت: در چند سال اخیر در مناطق ماموریتی نیروی زمینی کارهای بزرگی در رابطه با محرومیت‌زدایی انجام شده که البته در این مسیر ما تنها نبودیم و سایر دستگاه‌ها نیز با ما همکاری کردند. این برای ما باعث افتخار است که شخص مقام معظم رهبری مبالغی را برای محرومیت‌زدایی به نیروی زمینی اختصاص می‌دهند و گاهی اوقات کمک‌هایی را برای اهل سنت اختصاص می‌دهند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که نوکر مردم هستیم، گفت: البته نیروهای مسلح در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده‌اند. ما نوکری مردم را برکت کار خودمان می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تاجایی که می‌توانیم شرایط را برای زندگی مردم بهتر کنیم.

وی ادامه داد: ما طی چند سال گذشته بیش از 46 هزار پروژه عمرانی در مناطق مرزی و دو افتاده اجرا کرده‌ایم. همچنین ما بیش از 4 میلیون خدمت غیر عمرانی هم به محرومین ارائه کرده‌ایم. ما بخش قابل توجهی از اعتبارت حوزه امنیت را برای محرومیت‌زدایی مصرف می‌کنیم، چون می‌دانیم اگر این محرومیت‌ها برطرف شود بسیاری از مشکلات امنیتی حل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نزسا عنوان کرد: در مجموعه نیروی زمینی سپاه با همکاری دولت قرار است در حوزه زیرساختی جهادی را شروع بکنیم و ان‌شالله مشکل آب را در مناطق محروم روستایی حل کنیم. بخش‌هایی را به عنوان معین در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان خودمان برعهده گرفته‌ایم و بنا داریم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی در یک بازه زمانی مشخص دیگر روستایی نداشته باشیم که مشکلات زیرساختی داشته باشد.

۲۳۲۱۹

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی