حرکت غیرقابل بخشش یک استقلالی و عصبانیت فرهاد

لیست استقلال ساعتی قبل از سوی فرهاد مجیدی برای دیدار برابر سپاهان اعلام شد. مطابق پیش بینی ها فرهاد مجیدی  نام رشید مظاهری را برای ششمین بار متوالی خط زد تا گلر استقلال در این فصل تنها  یک بازی برای آبی ها به میدان رفت باشد. دیدار برابر ذوب آهن اصفهان تنها بازی ای بود که رشید برای آبی ها به میدان رفت. دیداری که حسین حسینی مصدوم شد تا مظاهری به جای او درون دروازه آبی ها قرار بگیرد.

طی هفته های اخیر نه فرهاد مجیدی و نه رشید مظاهری نسبت به این موضوع واکنش صریحی نداشته اند. مجیدی که صرفا به آمادگی دو گلر دیگر تیمش اشاره کرده و رشید مظاهری هم که هر هفته با انتشار یک استوری و آرزوی موفقیت برای هم تیمی هایش سعی کرده تا نسبت به خانه نشینی اش در بازی های استقلال واکنش تندی نداشته باشد.

با این همه به نظر می رسد ریشه اصلی خانه نشینی مظاهری در بازی های استقلال به دیدار این تیم برابر الهلال باز می گردد. جایی که استقلال تنها با سیدحسین حسینی به عنوان گلر راهی عربستان شد تا برابر این تیم به میدان برود.

رشید مظاهری قبل از سفر آبی ها اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش همراه این تیم به عربستان نخواهد رفت. اتفاقی که در نهایت افتاد و آبی ها تنها با حسین حسینی راهی  این کشور شدند.

فرهاد مجیدی گویا هنوز این رفتار گلر باتجربه تیمش را فراموش نکرده است. بازیکنی که تیمش را در بازی حساس  لیگ قهرمانان تنها گذاشت تا آبی ها تا پایان بازی برابر الهلال استرس مصدومیت حسینی را داشته باشند.گفته می شود سرمربی استقلال تا پایان نیم فصل قصدی برای بازی دادن به مظاهری ندارد تا به این ترتیب ارزش پیراهن استقلال را به او و سایر بازیکنان این تیم یادآوری کند.

مظاهری هرچند بعدها با رفتن مددی به جمع آبی ها بازگشت اما با درخشش رضایی در تمرینات استقلال به یکباره از برنامه های مجیدی خارج شد و حالا گفته می شود گلر آبی ها قرار است نیم فصل از جمع  استقلالی ها خداحافظی کند. خداحافظی ای که شاید مقصدش اردوگاه رقیب باشد.

41258

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی