مسی- رونالدو؛ شاید آخرین ملاقات در تاریخ!

امروز قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دور یک هشتم برگزار شده و بر اساس قرعه ای که آندره آرشاوین، ستاره سابق فوتبال روسیه از گوی برداشت، دو تیم پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم با یکدیگر روبرو خواهند شد و این یعنی تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

مسی- رونالدو؛ شاید آخرین ملاقات در تاریخ!

این دو فوق ستازه دنیای فوتبال که امسال هر دو تیم راهی تیم هایی جدید شده اند، دوباره لیگ قهرمانان با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. در نیمه نهایی سال 2011 بود که لیونل مسی در لباس بارسلونا نمایشی خاطره انگیز در مقابل رئال مادرید داشته و در دیدار رفت در برنابئو دو بار دروازه حریف را باز کرد . مسابقه برگشت نیز در نوکمپ با تساوی 1-1 تمام شد و در نهایت این ستاره آرژانتینی بود که در مقابل رونالدو به برتری دست یافته و راهی فینال شد.

مسی- رونالدو؛ شاید آخرین ملاقات در تاریخ!

البته پیش از آن دیدار، رونالدو و مسی ابتدا در سال 2008 به مصاف هم رفتند که در آن مقطع یونایتد با تکیه بر تک گل تماشایی پل اسکولز در مسابقه برگشت راهی نیمه نهایی شد. یک سال بعد بارسلونا این بار در فینال رم شیاطین سرخ را ملاقات کرد و با دو گل ساموئل اتوئو و لیونل مسی به برتری دست یافت. اما آخرین بار نیز سال گذشته شاهد همگروهی یوونتوس و بارسا و تقابل این دو ستاره بزرگ بودیم که دیدار رفت در تورین به سود مسی و بازی برگشت در نوکمپ به نفع رونالدو تمام شد.

اما امسال پاری سن ژرمن در مرحله گروهی پایین تر از منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت تا در یک هشتم مقابل یونایتد صدرنشین به میدان برود. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو در این فصل لیگ قهرمانان از نظر گلزنی در شرایط خوبی قرار داشتند و به نظر می رسد یک تقابل تاریخی و جذاب در انتظار هواداران فوتبال در ماه فوریه خواهد بود. همچنین نباید فراموش کرد این دیدار فرصتی برای دیدار مجدد سرخیو راموس و رونالدو، دو فوق ستاره تاریخ رئال مادرید در لباسی متفاوت است.

مسی- رونالدو؛ شاید آخرین ملاقات در تاریخ!

این دو گلزن قهار بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده در لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین و دومین گلزن برتر این تورنمنت، حالا در سال های پایانی دوران درخشان خود دوباره مقابل یکدیگر قرار می گیرند. تقابلی که شاید دیگر هرگز رخ ندهد و ممکن است این آخرین رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در زمین فوتبال باشد؛ پس عجب مسابقه مهمی در انتظار ما در سال جدید میلادی خواهد بود.

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی