رزرو هتل داریوش کیش با بیشترین تخفیف در رهی نو

یک اقامت لوکس و لاکچری آن هم در جزیره زیبای کیش می‌تواند خاطره‌ای به یادماندنی برایمان به ارمغان بیاورد. خاطره شیرینی که از ابتدای ورود به این جزیره و اقامت در هتل داریوش کیش رقم خورده و تا انتهای سفر هیجان انگیز کیش، ادامه دارد. در صورتی که شما هم قصد سفر به کیش و رزرو هتل داریوش کیش را دارید، می‌توانید در این مطلب راهی را پیدا کنید که با بیشترین تخفیف این هتل را رزرو کنید. برای یک اقامت هیجان انگیز و پرتخفیف آماده‌اید؟

هتل داریوش کیش از سری هتل های پنج ستاره کیش است که نام و آوازه درخشانی دارد. این هتل از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش است که اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. جای نگرانی نیست! به خصوص وقتی بدانید می‌توانید هتل‌های لوکس کیش را با تخفیف ویژه رزرو کرده و لذت ببرید. این هتل در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از فرودگاه کیش قرار دارد. 

  امکانات هتل داریوش کیش 

اگر تا به حال سری به تخت جمشید نزدید، در هتل داریوش کیش می‌توانید نمایی از تخت جمشید را مشاهده کنید. این هتل به تنهایی یک جاذبه توریستی محسوب می‌شود که در کنار ساحل اختصاصی که برای مهمانانش تدارک دیده است، سفری خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم خواهد زد. این هتل با فراهم کردن تفریحات کنار ساحل می‌تواند لذت غواصی را برایتان رقم بزند.

سالن بدنسازی، پینگ پنگ و سالن بیلیارد نیز از دیگر امکانات ورزشی این هتل در کنار استخر روباز است. در کنار تفریحات آبی و ورزشی، هتل دارای انواع سالن و تالارهای باشکوه برای برگزاری مراسم، جشن‌ها، جلسات و کنفرانس‌های مختلف است. عکاسی، اینترنت، پارکینگ، مینی بار، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات باربری و بیدار باش و… از دیگر امکانات این هتل لاکچری پنج ستاره در کیش است. 

اتاق های هتل داریوش کیش

این هتل جذاب و لوکس دارای سه طبقه و ۱۶۸ باب اتاق است. در زمان اقامت در این هتل می‌توانید انتخاب کنید که اتاق‌تان به سمت باغ باشد یا چشم اندازی از دریای خلیج فارس چشمان‌تان را نوازش کند. برخی از اتاق‌های هتل داریوش در کنار جکوزی اختصاصی که دارد، شامل عصرانه رایگان هم می‌شود تا لذت‌تان را در سفر تکمیل کند. هتل دارای اتاق‌های کابانا، کابانا دبل، کابانا با حمام سانروف، کابانا رو به دریا، اتاق ۲ نفره رو به باغ، اتاق استاندارد، سوئیت‌های رو به باغ و رو به دریا، سوئیت لوکس و رویال است. معمولا هزینه اتاق‌های رو به دریا، بیشتر از اتاق‌های رو به باغ است. تمام اتاق‌ها امکانات لاکچری هتل پنج ستاره را دارد. از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، مبلمان و آباژور، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات و امکانات بهداشتی و .. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های این هتل است. 

رستوران هتل داریوش کیش

در هتل داریوش می‌توانید یک صبحانه بی عیب و نقص و کامل میل کنید و لذت ببرید. دو رستوران آپادانا و پاسارگاد نیز با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی و دریایی از شما پذیرایی می‌کند. اگر هوس فست فود در این جزیره زیبا کردید، پاسارگاد برایتان مهیا کرده است. کافی شاپ آتوسا در لابی هتل نیز برای صرف عصرانه خوشمزه در این هتل لاکچری مقدمات را فراهم کرده است. 

رزرو هتل داریوش کیش با بیشترین تخفیف در رهی نو

 قیمت هتل داریوش کیش

این هتل هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. حدود قیمت اتاق در این هتل از بازه ۲ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان است. البته نگران قیمت رزرو هتل نباشید. شما می‌توانید امکانات لاکچری و اقامت مرفه در این هتل را با تخفیف ویژه از رهی نو دریافت کنید. بیشترین قیمت هتل داریوش مربوط به سوئیت‌های چهار نفره رویال رو به دریا است که با تخفیف ویژه رهی نو، برایتان به صرفه‌تر خواهد بود. 

 با رزرو هتل از رهی نو شما می‌توانید عضو باشگاه مشتریان رهی نو شوید و به این ترتیب علاوه بر این سفر، در سفرهای بعدی نیز از تخفیف‌های ویژه رزرو هتل برخوردار شوید. پشتیبانی رهی نو تا انتهای سفر همراه‌تان خواهد بود تا از داشتن یک اقامت بی عیب و نقص برای شما مطمئن شود. شما می‌توانید وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو شوید و مشخصات دقیق و کامل هتل داریوش را مشاهده کنید.

سپس با دید باز برای رزرو هتل اقدام کنید. تجربه کاربرانی که قبل از شما در این هتل اقامت داشتند، نیز می‌تواند شما را برای انتخاب اتاق مورد نظرتان راهنمایی کند. در صورتی که قصد سفر به کیش و اقامت در یکی از بهترین هتل‌های کیش را دارید، همین حالا از تخفیف‌های ویژه رهی نو برای داشتن اقامت به یادماندنی در دل کیش استفاده کنید. 

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی