خرید اقساطی PS5 به آسانی آب خوردن!

امروزه خرید اقساطی با شرایط و سختی‌هایی همراه است که افراد را به طور کل از قسطی خریدن منصرف می‌کند. به همین سبب ما قصد داریم یک فروشگاه معتبر و پرفروش را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به صورت اقساطی و نقدی از این سایت خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی در کشور می‌باشد که مشتریان بسیاری دارد و جدیدترین محصولات روز دنیا را به صورت قسطی به فروش می‌رساند. قسطی کلاب شرایط بسیار آسان و راحتی برای خرید اقساطی دارد و شما هیچ مشکلی برای خرید اقساطی نخواهید داشت.

به طور مثال بعضی از فروشگاه‌ها فقط با دریافت چک؛ امکان خرید اقساطی را مهیا ساخته‌اند و یا حتما برای خرید اقساطی شرط داشتن ضامن را دارند. ولی قسطی کلاب شرایط را به شدت برای مشتریان خود آسان کرده است تا هر فردی در جامعه با هر شرایطی قادر به خرید اقساطی باشد.

قسطی کلاب با دو روش چک یا سفته به دلخواه مشتری فروش اقساطی را امکان پذیر کرده است، همچنین شما برای خرید قسطی از قسطی کلاب نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای خرید اقساطی PS5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل‌، کالای دیجیتال و کنسول بازی می‌پردازد و شما می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را با قیمتی استثنایی از این وبسایت خریداری کنید.

خرید اقساطی PS5 به آسانی آب خوردن!

امکانات و ویژگی‌های Playstation 5

PS5 کنسولی جادویی و منحصر به فرد است که حتی کنسول‌های مایکروسافت نیز توانایی رقابت با آن را ندارند. این کنسول منحصر به فرد دارای اندازه‌ای بسیار بزرگتر از مدل‌های قبلی خود است و ظاهری بسیار مدرن و زیبا دارد. پلی استیشن 5 دارای پردازنده پر قدرت پردازنده 8 هسته‌ای2  ZEN با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز می‌باشد.

قدرت این پردازنده به گونه‌ای است که هیچ باگ و هنگی در بازی‌های پلی استیشن 5 رخ نمی‌دهد و شما برای اجرای بازی یا تغییر مرحله با کلمه‌ای به نام Lodding روبه رو نخواهید شد. برای خرید اقساطی PS5 بدون نیاز به ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شاید برای کنسول‌های رده پایین این موضوع مهم نباشد که لحظه‌ای منتظر بارگذاری بازی شوید، ولی فراموش نکنید که حجم و گرافیک بازی‌های PS5 بسیار بالا است و اگر پردازنده قوی نبود شما باید دقایق زیادی را منتظر بارگذاری بازی‌ها می‌شدید!

پردازنده گرافیکی موجود در این کنسول بازی قدرتی برابر با 10.28 ترافلاپس دارد. این قدرت بیانگر اجرای بازی‌ها با بالاترین گرافیک و کیفیت بالای پیکسل است و وضوح تصویر بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که بدانید حافظه RAM این کنسول بازی 16 گیگابایت GDDR6 می‌باشد و 825 گیگابایت از نوع SSD حافظه داخلی دارد. همان طور که مطالعه کردید، کنسول PS5 یک کنسول قدرتمند و همه چیز تمام است شما می‌توانید به آسانی به خرید قسطی PS5 از قسطی کلاب بپردازید.

این کنسول بازی با دو طرح دیجیتال و درایودار روانه بازار شده است. کنسول دیجیتال محلی برای وارد شدن درایو نوری ندارد و فقط بازی‌ها به صورت آنلاین یا در حافظه داخلی وجود دارند؛ اما کنسول بازی با درایو دارای یک جایگاه برای وارد شدن درایو نوری است که علاوه بر بازی‌های آنلاین شما می‌توانید با خرید دیسک بازی‌ها از آن‌ها استفاده نمایید. برای خرید اقساطی PS5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را انجام دهید.

خرید اقساطی PS5 به آسانی آب خوردن!

راه حلی مناسب برای نادیده گرفتن حافظه داخلی کم PS5

بازی‌های PS5 هرکدام دارای حجم زیادی هستند و شما نمی‌توانید با وجود حافظه کمی که برای کنسول بازی پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده، تعداد بازی زیادی را دانلود کنید و یا در حافظه دستگاه خود نگه دارید؛ به همین سبب شرکت سونی امکان اضافه کردن یک هارد اکسترنال SSD را برای کاربران مهیا کرده است.

شما می‌توانید کنسول بازی خود را به یک SSD 2 ترابایتی وصل کنید و تعداد بازی بیشتری را در حافظه نگه داری نمایید. فراموش نکنید که قسطی کلاب بهترین شرایط خرید اقساطی PS5 را برای شما امکان پذیر کرده است؛ پس از این فرصت نهایت استفاده را نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی با چک یا سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب بهترین فرصت خرید اقساطی در ایران!

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی