چگونه فیلم های زبان اصلی را به راحتی متوجه شویم؟

هنگامی که شما برای تقویت مهارت های چهارگانه ی زبان انگلیسی از فیلم و سریال استفاده می کنید سفر بسیار عجیبی را شروع می کنید. اصطلاحات و عبارات دریانوردی را از دزدان دریایی یاد می گیرید، سپس تلفظ های خود را با یک ماهی انیمه شده تمرین می کنید و در نهایت نیز مباحث تاریخی را از زبان یک راوی مسن می شنوید. حتما برایتان یک آرزو است که به راحتی فیلم های زبان اصلی را متوجه شوید و همیشه به دنبال کلاس زبان حضوری یا آنلاین برای تقویت زبان انگلیسی تان بوده اید اما شاید تجربه های ناموفق در آموزش زبان شما را آزرده خاطر کرده باشد. آیا هنوز نسبت به یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال مصمم نشده اید؟ به منظور اینکه مزایای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را بیشتر درک کنید تا انتها با ما همراه باشید.

در ادامه بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را خواهیم گفت و در انتها بهترین کلاس آنلاین زبان با متدهای روز بین المللی را به شما معرفی می کنیم تا خیال تان از بابت یادگیری زبان انگلیسی راحت شود.

پنج روش برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم

قدم ۱- از فیلم های کوتاه شروع کنید. ابتدا بهتر است با فیلم ها و کارتون های کوتاه شروع کنید، انیمیشن ها از آنجایی که کودکان را معمولا مورد خطاب قرار می دهند از لغات و ساختارهای بسیار ساده ای بهره می گیرند علاوه بر این زمان فایل نیز فوق العاده مهم است، زبان آموز نباید با دیدن یک فایل خسته شده و آن را کنار بگذارد. باید یک فایل کوتاه و ساده باشد تا او را به هدف مورد نظر برساند.  

قدم ۲- تلاش کنید تا ۷۰ درصد از فیلم را درک کنید. زبان آموزان بر این باور هستند که برای یادگیری زبان انگلیسی باید ۱۰۰ درصد صحبت ها را متوجه شوند در حالی که به این صورت نیست، در مراحل اولیه یک زبان آموز کافی است تنها ۶۰ تا ۷۰ درصد از معنا را درک کند. زبان آموز مطالب باقی مانده را می تواند با استفاده از لغات دیگر، صحنه های فیلم و حتی جملات قبل و بعد درک کند. که این امر در یادگیری یک امر ضروری تلقی می شود.

قدم ۳- به دنبال معنی عبارات و لغات بروید. لزومی ندارد که هر لغتی را که در فیلم و سریال مشاهده می کنید سریعا در دیکشنری چک کنید. ابتدا سعی کنید معانی را حدس بزنید، این کار سبب می شود خلاقیت ذهنی شما بیشتر شده و ذهن به صورت پویاتری به بررسی معانی بپردازد. اگر از طریق حدس، خواندن لغات کناری و صحنه ی فیلم معنی لغت را متوجه نشدید به دیکشنری نگاهی بیاندازید. نکته ای که در این مرحله حائز اهمیت است توجه کردن تنها به لغات کلیدی و حساس است. نیاز نیست بر روی تک تک لغات حساس شوید، تنها به لغاتی توجه کنید که معنای یک عبارت در گروی آن است.

قدم ۴- فیلم ها را چندین بار مشاهده کنید تا بیش از ۸۰ درصد از فیلم را درک کنید. تا به امروز چند مرتبه فیلم ها را به زبان فارسی دیده و تمامی موارد گفته شده را درک نکرده اید؟ در زبان انگلیسی نیز به همین صورت است شما موظف نیستید تمامی لغات و عبارات را درک کنید. تحقیق ها نشان داده اند درک بیشتر از ۸۰ درصد یک فیلم شما را جزء آن دسته از زبان آموزان سطح پیشرفته قرار می دهد.

قدم ۵- در آموزشگاه های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید. یادگیری زبان انگلیسی همراه با بهترین اساتید دیگر محدود به زمان و مکان خاصی نیست، زبان آموزان می توانند از دوردست ترین شهرستان ها نیز زبان انگلیسی را یاد بگیرند. از آنجایی که فیلم و سریال امروزه به یکی از اصلی ترین منابع آموزش آنلاین زبان انگلیسی تبدیل شده است دوره های آنلاین نیز تلاش می کنند با بهره گیری از این منبع آموزشی رایگان دوره های مناسبی را برای زبان آموزان خود تدوین نمایند. آن دسته از زبان آموزانی که قصد دارند زبان انگلیسی را از طریق فیلم ولی با چاشنی دروس آنلاین یاد بگیرند این دوره ها فوق العاده موثر هستند و به آن ها کمک می کنند تا در مسیر درست یادگیری قرار بگیرند. درست است که یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم میسر است ولی گاهی اوقات بهره گیری از یک استاد و همراه نیز به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید. از این رو قصد داریم برای شما یکی از بهترین دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را معرفی کنیم:

انگلیش کلینیک

شاید پیش از این نیز با اسم دکتر حامد رفیعی برخورد کرده باشید. یکی از اساتید به نام زبان انگلیسی که نزدیک به ۱۷ سال پیش نخستین کلاس آنلاین زبان انگلیسی را بنیان گذاری کرد. این استاد که با استفاده از فیلم های آموزشی ، فایل های صوتی و پی دی اف زبان انگلیسی را تدریس می کند. همیشه از روش های نوین برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کرده است، به نحوی که در صفحه ی شبکه های اجتماعی خود با استفاده از اصطلاحات فیلم ها و سریال ها به آموزش زبان انگلیسی مشغول هستند. امروزه آموزشگاه آنلاین انگلیش کلینیک فرایند آموزشی خود را به کلی تغییر داده و با بهره گیری از پلت فرم شخصی سازی شده خود و تدوین تمرین های مدون به بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان خود آموزش می دهد. این آموزشگاه که توانسته است نزدیک به ۳۸ هزار زبان آموز را  طی سالهای گذشته آموزش دهد از اصلی ترین آموزشگاه های آنلاین زبان انگلیسی در سرتاسر کشور به حساب می آید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی