روزنامه اصولگرا، منتقدان مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور را “غرب باور” دانست!

رسانه‌های وابسته به این طیف در حالی به شدت علیه گفت‌وگوی تلویزیونی صد روزه رئیس‌جمهور با مردم انتقاد کرده‌اند که رئیسی برخلاف روحانی وعده‌ای مبنی بر حل مشکلات کشور طی ۱۰۰ روز به افکار عمومی نداده بود و طی همین سخنان فروتنانه همه چیز را گردن دولت قبل نینداخت و تنها تلاش کرد ناظر به آینده سخن بگوید، اگر چه برای اثبات برخی عملکردها ناچار بود گریزی هم به گذشته بزند.

روزنامه جمهوری اسلامی در این زمینه هم با نمایشی خواندن گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور تلاش کرد اینگونه شخص رئیس‌جمهور را مورد حمله قرار دهد: «تا زمانی که مسئولان نظام از مصاحبه کردن با خبرنگاران آزاد و مستقل پرهیز می‌کنند، هرگز نمی‌توانند افکار عمومی را قانع نمایند. با مصاحبه‌های نمایشی نباید انتظار داشت مسئولان به سؤال‌های موجود در اذهان مردم پاسخ بدهند و مردم احساس کنند حرفشان را زده‌اند و جواب مسئولان را شنیده‌اند. بدون تعارف و البته با ذهنی خالی از حب و بغض به آقای رئیس‌جمهور می‌گوییم این مصاحبه را نمی‌توان مصاحبه موفقی دانست.»

این روزنامه به گونه‌ای از گفت‌وگوی رئیس‌جمهور انتقاد کرده است که گویی در دولت قبل همه گفتگوهای شخص رئیس‌جمهور و وزرای کابینه جلسات پرسش و پاسخ بوده و خبرنگارهای منتقد توانسته‌اند بدون هیچ گونه مانعی سؤالات چالشی و غیرکانالیزه‌شده‌ای از آن‌ها مطرح کنند، حال آنکه در نشست‌های خبری دولت برآمده از اصلاحات خبرنگاران در نشست‌ها گزینش می‌شدند و اگر گاهی هم دعوت می‌شدند، فرصت طرح پرسش به آن‌ها داده نمی‌شد.
ادعای روزنامه اصولگرای جوان در حالی است که روسای پیشین قوه مجریه و مقننه بارها در برابر خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفتند و و به پرسشهای آنان پاسخ دادند.

23302

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی