نوش جان بازیکنان پرسپولیس که میلیاردی می‌گیرند!

کسب نتیجه تساوی تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی مقابل تیم هوادار که در پایین جدول قرار دارد موجی از انتقادات را علیه تیم یحیی گل‌محمدی به راه انداخت. محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبر ورزشی با پرداختن به وضعیت نامطلوب لجستیکی تیم پرسپولیس درباره چرایی رقم خوردن نتایج اخیر این تیم اظهاراتی را مطرح کرد. 

چه شد که پرسپولیس مقابل تیم هوادار نتیجه نگرفت. در کل بازی را چطور ارزیابی کردید؟

بازی قشنگی بود. البته توقعات از پرسپولیس بالاست. به هر حال این تیم قهرمان چند فصل اخیر ایران بوده نایب قهرمان آسیا است و این موضوع ناخودآگاه باعث می‌شود سطح توقع تماشاچیان سال به سال بالاتر برود همه دوست دارند پرسپولیس طوری بازی کند که فقط بوی قهرمانی بدهد در حالی که کسی توجهی به شرایط نامطلوب این تیم به لحاظ لجستیکی ندارد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

الان چند وقتی است که پرسپولیس تحت تاثیر اتفاقات بد مدیریتی قرار گرفته. مسایلی مانند نبود پول و تدارکات لازم. دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات را نمی‌توان نادیده گرفت.

چرا پرسپولیس که فصل قبل در ۳۰ هفته ۹ گل خورد حالا در ۹ هفته ۷ گل خورده است؟

مشکل از همین‌هایی است که گفتم. وقتی تیم استرس داشته باشد نمی‌تواند آن صلابت و شادابی را در زمین بروز بدهد. انسان‌ها متوقع هستند. وقتی شما در زمین خاکی خوب بازی می‌کنید و می‌درخشید توقع دارید روی چمن فوتبال بازی کنید. وقتی روی چمن فوتبالتان تا به چشم می‌آید توقع دارید در تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس بازی کنید. وقتی در پرسپولیس درخشیدید به تیم ملی فکر میکنید و وقتی در تیم ملی مطرح شدید دوست دارید در اروپا توپ بزنید. نه اینکه مثل بچه‌های تیم پرسپولیس به جای این که فصل به فصل شرایطشان بهتر شود به لحاظ حمایت از سوی باشگاه فصل به فصل پسرفت می‌کنند. ما هرچقدر هم که به این مسائل ساده نگاه کنیم نمی‌توانیم جاه طلبی انسان‌ها را از یاد ببریم. چه بخواهیم چه نخواهیم هر انسانی دوست دارد به مرحله بالاتر و جایگاهی بهتر برسد. ولی شرایط بچه‌های پرسپولیس روز به روز نزول می‌کند.

با این تفاسیر نتایج اخیر پرسپولیس طبیعی است؟

ببینید! شما وقتی روحیه نداشته باشید حال بیرون رفتن از خانه را هم نداریم. وقتی در جیب‌تان پول نباشد نمی‌توانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. این بازیکنان برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و توقع دارند زحماتشان دیده شود. اینکه می‌گویند طرف X میلیارد پول گرفته به خاطر خدماتی بوده که برای پرسپولیس انجام داده. زانویش را گذاشته، کشاله پاره دارد، عضله‌هایش از داخل خونریزی کرده و در این هوا که می‌گویند در خانه بمانید ۹۰ دقیقه فوتبال بازی می‌کند تا من بیننده از آن لذت ببرم. این همه سختی در ازای هیچ و پوچ! طبیعی است که روحیه بازیکنان ازبین می‌رود و شادابی را از بازیکن پرسپولیس می‌گیرد.

تیم هوادار را چطور دیدید؟

باید بابت چنین تیمی‌به رضا عنایتی تبریک گفت. با اینکه تیمش پایین جدول است ولی در ۹ دقیقه ابتدایی به قدری تهاجمی‌بازی کرد که ما گلر این تیم را اصلاً ندیدیم. تیم تازه لیگ برتری شده ای که بتواند شجاعانه مقابل پرسپولیس بازی کند قطعاً جایگاهش پایین جدول نیست و من امیدوارم تیم رضا در نیم فصل دوم با تقویت نفراتش، بهتر از این نتیجه بگیرد.

درباره حملاتی که به حامد لک شده صحبتی نمی‌کنید؟ به نظر شما گلی که دروازه بان پرسپولیس خورد تا چه اندازه به خاطر اشتباه خودش بود؟

این گل و صدها گل فدای سر حامد لک. تیمی‌که گل می‌خورد همه بازیکنانش در آن سهیم هستند. از هواداری که روی سکو نشسته تا تدارکاتی که برای بازیکن آب می‌آورد، اما نباید حامد را سیبل کنیم. او همان دروازه‌بانی است که در قهرمانی‌های پرسپولیس و حضورش در فینال آسیا نقش عمده داشته. نباید بی معرفت باشیم. هر فوتبالیستی مدتی افت می‌کند و یا از نظر روحی بر هم می‌ریزد. باید کمک کنیم تا هرچه سریعتر به روزهای خوبش برگردد.

۲۵۷ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی