دفاع تمام قد نماینده ملایر از کارنامه ۱۰۰ روزه رییسی: صف مرغ جمع شد

احد آزادیخواه با اشاره به عملکرد دولت در بخش کشاورزی در ۱۰۰ روز گذشته اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد واردات مرغ و تشکیل صف مرغ بودیم اما امروز خودمان تولید کننده مرغ هستیم و نهاده‌های دامی مورد نیاز تامین شده است و مشکلی در این بخش نداریم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی: کشور با کمبود کالای اساسی مواجه نیست

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات کشور در بحث تامین کالاهای اساسی گفت: سه ماه گذشته با توجه به مشکلات و موانع موجود در حوزه کالاهای اساسی علامت چراغ قرمز را می‌دیدیم و انبارها  خالی بود.اولین اقدام دولت تامین کالاهای اساسی بود و دولت توانست کالاهای اساسی مانند گندم را تامین کند.

 وی با بیان این که در بخش کشاورزی تولیدان در ۱۰۰ روز اخیر به حالت قابل دفاع برگشته است،‌ یادآورشد: درست است برخی کالاها گران است اما در انبارها این کالاها موجود است و کشور با کمبود کالا مواجه نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بحث واکسن شاهکار کرد، اظهار کرد: برخی قبل از دولت سیزدهم سعی کردند با پیوند دادن واردات و تامین واکسن به ‌FATF بگویند که واکسن وارد نمی‌شود، اما دولت رییسی واکسن را وارد و همه را واکسینه کرد بطوری‌که امروز یک میلیون نفر در کشور دُز سوم واکسن را هم تزریق کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی ادامه داد: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌دیدیم که چقدر مشکل کمبود دارو و سرم وجود داشت و مردم در داروخانه‌ها برای دریافت دارو و سرم صف می‌ایستادند اما امروز خوشبختانه شرایط بسیار بهتر از قبل است.

آزادیخواه با بیان اینکه در حوزه صادرات پتروشیمی و فروش نفت رشد خوبی داشته‌ایم، به موضوع ارتباط با کشورهای همسایه در دولت آقای رییسی اشاره کرد و گفت: در این دولت توانستیم در زمینه گاز با کشورهای منطقه مانند ترکمنستان و جمهوری آذربایجان قراردادی امضا کنیم که یک شاهکار بود و این کار در دولت قبل تعطیل شده بود.

۲۱۲۱۷

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی