خانواده شهید تازه احراز هویت شده دانشگاه علامه طباطبائی تکریم شدند

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا در این مراسم معنوی که با حضور خیل عظیم مردم به ویژه دانشجویان و مسوولان این دانشگاه همراه بود، یکی از روحانیون منبری سخنرانی کرد و در ادامه یکی از مداحان اهل بیت (ع) به روضه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای والامقام دفاع مقدس پرداخت.

این مراسم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری منطقه ۲۲، نیروی مقاومت سپاه پاسداران منطقه غرب تهران و تشکل های دانشجویی همزمان با روز ۱۶ آذر (روز دانشجو) برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با استقبال با شکوه عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد، علاوه بر خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، دانشجویان و استادان این دانشگاه، عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام و المسلمین سرلک نیز حضور داشتند.

با توجه به شناسایی مشخصات و هویت این شهید والامقام طی مراسمی معنوی سنگ مزار وی نیز امروز تغییر کرد.

هویت این مسافر آسمان و بهشت که به‌ عنوان شهید گمنام ۱۰ سال پیش در «دانشگاه علامه طباطبایی» دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.   

شهید ابراهیم قائمی، فرزند علی اکبر، متولد ۱۳۴۴ است که از طریق لشکر ۵ نصر از مشهد به جبهه اعزام شد. او در سال ۱۳۶۱ طی عملیات رمضان در آبادان به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید ۱۷ ساله تیر ماه سال ۱۳۹۰ به همراه یک شهید گمنام دیگر در بدرقه باشکوه مردم و دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی تهران به خاک سپرده شد. تصاویر به یادماندنی از تشییع بزرگ این شهدا یادآور ارادت مردم به همه شهدای دفاع مقدس است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی