مسائل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با جدیت بیشتری پیگیری شود

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری به مناسبت ۱۲ آذر، روز جهانی معلولان، از هنرستان کار دانش و فنی و حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه عباس پارسی، منطقه ۶ تهران، بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گرفت.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش با حضور در این واحد آموزشی، ضمن دیدار و گفت و گو  با دانش آموزان با نیازهای ویژه و همکاران فرهنگی؛ از کلاس ها و کارگاه های ویژه دانش آموزان این هنرستان بازدید کرد. 

نوری در جریان بازدید از این هنرستان با تأکید بر این که مناسب سازی محتواهای آموزشی، سبب رشد دو برابری توانایی های دانش آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی باید با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش آموزان را پیگیری کند و آموزش و پرورش در این مسیر از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نمی‌کند.

هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای عباس پارسی، دارای ۷۶ دانش آموز استثنایی آسیب دیده بینایی، شنوایی و کم توان ذهنی است که در چند شاخه درسی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، سوم دسامبر مصادف با ۱۲ آذرماه از سال ۱۹۹۲ و از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جهانی معلولان نام‌گذاری شده‌ است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی