در سفر به اصفهان از این مکان‌ها دیدن کنید

همه می‌دانند که اصفهان، نصف جهان است و حداقل یک بار هم که شده باید به این شهر زیبا سفر کنند. در این مطلب به سراغ برخی از معروف‌ترین اماکن دیدنی و تاریخی شهر اصفهان رفته‌ایم. اگر هم تصمیم دارید با اتوبوس به اصفهان بروید، تا آخر این مطلب همراه باشید و با راه مطمئن و راحت خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید.

میدان نقش جهان

کسی نیست که اولین مقصدش در اصفهان، میدان نقش جهان نباشد. میدانی که در گذشته در آن چوگان بازی می‌کردند، الان محلی برای تفریح و گشت و گذار گردشگران و ساکنان اصفهان است. آرامش و زیبایی نقش جهان در شب هم دوچندان می‌شود.

کاخ عالی قاپو

یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی اصفهان، این کاخ ۶ طبقه است. با هر طبقه که بالاتر بروید، عمق زیبایی این بنا را بهتر و بیشتر درک خواهید کرد. گچ‌بری‌های طبقه آخر و تماشای میدان نقش جهان از آن بالا، بی شک تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در سفر اصفهان خواهد بود.

مسجد شیخ لطف ‌الله و مسجد امام

در همان میدان نقش جهان، ۲ مسجد و گنبد توجه‌تان را جلب می‌کند. یکی مسجد امام یا مسجد شاه است، که انگار از دو بنای عالی قاپو و آن یکی مسجد قدیمی‌تر است. یکی دیگر هم، مسجد شیخ لطف الله است که دقیقا روبه‌روی کاخ عالی قاپو قرار دارد.

بازار قیصریه

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های میدان نقش جهان، سردر و بازار قیصریه است. بازار بخش‌های مختلفی دارد. و راسته مسگرها، و مغازه‌های گز و سوغات از جذاب‌ترین‌هایشان هستند. سوغات و یادگاری سفر اصفهان را در همین بازار می‌توانید خریداری کنید.

کاخ چهلستون

در نزدیک میدان نقش جهان، این کاخ معروف و دیدنی قرار گرفته است . برای اینکه به این کاخ، چهلستون می‌گویند روایت‌های مختلفی وجود دارد. اما معروف‌ترینش این است که خود کاخ ۲۰ ستون دارد و با انعکاس ستون‌ها در آب، چهلستون می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان

سفر زمینی و با اتوبوس یکی از راه‌هایی است که مسافران برای رفتن به اصفهان انتخاب می‌کنند. با اسنپ‌تریپ، برای خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان، نیازی به خرید حضوری در ترمنیال‌ها ندارید. و با چند کلیک در سایت اسنپ‌تریپ صندلی مورد نظرتان را در اتوبوس انتخاب، و آن را با بهترین قیمت می‌توانید خریداری کنید.

پس از انتخاب زمان بلیط، باید اطلاعات مسافر و یا مسافران را وارد کنید. بعد از بررسی اطلاعات و مطالعه‌ی قوانین کنسلی، مرحله انتخاب صندلی و پرداخت را باید انجام دهید. بعد از آن، خرید آنلاین بلیط اتوبوس اصفهان تهران در اسنپ‌تریپ کامل می‌شود. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس مطلع می‌شوید. خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس است.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی