ستاره «بازی مرکب» نقش اول سریال «مانی هایست» شد

پارک هی- سو ستاره سریال پربیننده «بازی مرکب» قرار است نقش اول اقتباس کره‌ای سریال اسپانیایی پرتماشاگر «مانی هایست» محصول نت‌فلیکس شود.

پارک قرار است نقش آندرس دو فونولوسا ملقب به «برلین» را بازی کند که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال درام است. خبر انتخاب او در حالی منتشر می‌شود که سریال اصلی روز سوم دسامبر (جمعه) به پایان نمایش پنج ساله خود می‌رسد و همچنین این استریمر اخیراً اعلام کرده که برلین قرار است در یک سریال اسپین‌آف مخصوص خودش حضور داشته باشد که سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

در سریال اصلی، پدرو آلونسو بازیگر اسپانیایی نقش برلین را ایفا می‌کند. پارک نخستین بازیگری است که برای نقش‌آفرینی در نسخه کره‌ای این سریال معرفی شده است.

پارک در پیغامی ویدیویی که به زبان کره‌ای منتشر کرد و در آن یکی از ماسک‌های معروف سریال را به دست داشت، گفت: در پنج سال گذشته، هواداران در سراسر جهان عشق خود را نسبت به این سریال نشان داده‌اند. امیدوارم نسخه کره‌ای ما هم همان عشق و حمایت را دریافت کند. شرکت کردن در چنین سریالی و بالاتر از همه ایفای نقش برلین برای من یک افتخار است. مطمئنم بقیه بازیگران نسخه کره‌ای هم همین احساس را خواهند داشت.

نخستین بار در ماه نوامبر اعلام شده بود که نسخه کره‌ای «مانی هایست» ساخته خواهد شد. الکسا پینیا خالق سریال اصلی تهیه‌کننده اجرایی نسخه کره‌ای خواهد بود و کیم هونگ-سان از برنامه‌های «صدا» و «مهمان» مسئولیت کارگردانی پروژه را بر پایه فیلمنامه‌ای نوشته ریو یونگ-جی بر عهده خواهد داشت.

تا پیش از اکران آنلاین «بازی مرکب»، سریال «مانی هایست» محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال درام غیرانگلیسی نت‌فلیکس بود و بیش از ۱۸۰ میلیون خانوار در سطح جهان آن را تماشا کرده‌اند.

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی