بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پارک فناوری پردیس، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس امروز سه شنبه در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه تعاملات و سوابق همکاری پارک در قاره آفریقا، برای انتقال دانش فنی به کشور زیمبابوه اعلام آمادگی کرد.

میلاد صدرخانلو با بیان اینکه دوران صادرات مستقیم به کشورها به پایان رسیده است، از آمادگی پارک فناوری پردیس برای تولید مشترک شرکت‌های توانمند پارک با شرکت‌های زیمبابوه‌ای خبر داد.

اعزام یک هیات تجاری از پارک فناوری پردیس به زیمبابوه نیز از پیشنهادات میلاد صدرخانلو بود که مورد استقبال آقای دیوید موسابانیا، معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه قرار گرفت.

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس

معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه نیر در این بازدید عملکرد پارک فناوری پردیس را شگفت انگیز دانست و گفت: انتقال تجربه این مجموعه به زیمبابوه درخصوص نحوه ترغیب و جذب نیروی متخصص به فضاهایی مانند این پارک موضوع درخواست ما از مسئولان پارک فناوری پردیس است.

دیوید موسابانیا ضمن معرفی توانمندی و پتانسیل‌های مختلف همکاری زیمبابوه با پارک فناوری پردیس افزود: اگر شرکت‌های پارک فناوری پردیس در زیمبابوه تولید داشته باشند، به بازار ۱.۳ میلیارد نفری آفریقا دسترسی خواهند داشت.

اعضای این هیات زیمباوه از نمایشگاه دایمی محصولات پارک فناوری پردیس،  هواپیما و محصولات پارک فن‌آموز و نمایشگاه تجهیزات پزشکی از نزدیک بازدید کردند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی