همکاری وزارت علوم با تشکل بسیج اساتید با جدیت ادامه دارد

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، علی شمسی پور درباره نشست اخیر وزیر علوم و نمایندگان بسیج اساتید دانشگاه ها گفت: این نشست بسیار پرشور و پر مغز برگزار شد و حاضران در نشست، نکات مهمی در خصوص آموزش عالی کشور مطرح کردند و چارچوب مشخص همکاری های تشکل بسیج اساتید و وزارت علوم ایجاد شد.

وی افزود: دیدگاه های مطرح شده توسط اعضای تشکل بسیج اساتید، مطابق انتظار ما از ذات بسیج و الگوی تعریف شده مطالبه گری در جمهوری اسلامی ایران بود و اعضای سازمان بسیج اساتید هم با پیشنهادات خوب و برخی انتقادات که با نیّت کمک به وزارت علوم مطرح شد دیدگاه های مهمی را در زمینه مسائل جاری دانشگاه ها و برنامه های وزارت علوم مطرح کردند.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم تاکید کرد: مراجعه به تصاویر و فیلم های نشست یاد شده نشان می دهد آنچه در برخی فضاهای مجازی و به شکل غیررسمی مطرح شده است با واقعیات جلسه منطبق نیست و بعضا خلاف واقع است.

شمسی پور با بیان اینکه در نشست یاد شده، مسائل مهمی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و علوم انسانی مطرح شد، گفت: آنچه در برخی فضاهای مجازی مطرح شده است بسیار ناقص بوده، خلاف واقع است و کلیت نشست را بازتاب نمی دهد. لذا در این خصوص استناد به اخباری که از مبانی رسمی منتشر شده، ضروری است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم همواره با تشکل بسیج اساتید به عنوان یک نهاد انقلابی همکاری داشته است، گفت: در دولت اخیر این همکاری از زمان کسب رای اعتماد آغاز شد و با قدرت ادامه خواهد داشت.

آموزش
وزارت کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی