سرخیو در خط پایان

حسین خلیلی: فقط ۴۰ دقیقه از بازی بارسلونا و آلاوس گذشته بود که سرخیو آگوئرو از ناحیه قفسه سینه احساس درد و نفس‌تنگی کرد. روی زمین افتاد و تیم پزشکی بارسا وارد عمل شد. درخواست برانکارد هم شد اما ستاره آرژانتینی در میان موج تشویق طرفداران بارسلونا توانست روی پای خود زمین مسابقه را ترک کند. باشگاه بارسلون اعلام کرد   آگوئرو حداقل سه ماه قادر به بازی نیست و توییت رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا شوک عجیبی به هواداران بارسا و آگوئرو داد. او نوشت: خداحافظی این ستاره آرژانتینی از دنیای فوتبال مسجل شده و او به علت بیماری قلبی دیگر قادر به ادامه فوتبال نیست. هرچند ژاوی و آگوئرو این خبر را تنها یک شایعه دانستند.

یک فصل کابوس‌وار
بدشانسی‌ها از اوایل امسال برای آگوئرو شروع شد. وقتی او شانس درخشش در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست داد و با شکست سیتی مقابل این تیم، نتوانست قهرمانی در اروپا را تجربه کند. اما این پایان ماجرا نبود.سرخیو آگوئرو در تابستان و بعد از یک دهه بازی درخشان در منچسترسیتی، از این تیم جدا شده تا به آرزوی همیشگی‌اش برسد؛هم‌تیمی شدن با لیونل مسی. او به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد تا کنار مسی باشد اما بخت با او یار نبود. لیونل مسی به علت مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و تمدید نشدن قراردادش با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد. بدشانسی‌های او اما ادامه‌دار بود و آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شد و دو ماه ابتدایی فصل را از دست داد. در ادامه اما اتفاقی عجیب‌تر افتاد. آریتمی قلبی کار دست ستاره آرژانتینی داد و شد آنچه نباید می‌شد.
۳ ماه دوری از میادین
آگوئرو در دیدار برابر آلاوس دچار عارضه قلبی شد و به توصیه پزشکان با آمبولانس راهی بیمارستان شد. سرمربی تیم تاکید کرد که هواداران نگران نباشند و مشکل او حاد نیست اما باشگاه بارسلونا اعلام کرد سرخیو آگوئرو حداقل سه ماه قادر به بازی نیست و در ادامه شرایط این بازیکن برای بازگشت احتمالی بررسی خواهد شد. دکتر دباگ، متخصص قلب در مورد وضعیت او گفت:« مشکل بطنی می‌تواند حادترین نوع بیماری باشد چون به ساختار قلب ضربه می‌زند و موارد دیگری هم هست که قابل درمان است. در مورد آگوئرو ما جزئیات را نمی‌دانیم اما خیلی طول نمی‌کشد این اطلاعات را به دست بیاوریم. زمان بازی بعدی او به این بستگی دارد که به‌هم ریختگی ریتم ضربان قلب او چقدر طول کشیده باشد.» توییت رومرو اما باز هم شوک جدیدی به هواداران بارسا داد. جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد بازگشت سرخیو رخ نخواهد داد و وداع این بازیکن با دنیای فوتبال مسجل شده است. سرخیو آگوئرو با برگزاری یک نشست مطبوعاتی، خبر خداحافظی خود از فوتبال را به علت بیماری قبلی اعلام خواهد کرد.

امید زنده است، با قدرت برمی‌گردم
پس از توییت رومرو، آگوئرو شایعه خداحافظی‌اش را تکذیب کرد و در توییتی نوشت: « در پاسخ به شایعات می‌توانم به شما بگویم که دستورالعمل‌های پزشکان باشگاه را دنبال می‌کنم، آزمایش‌ها و درمان‌ها را انجام می‌دهم و می‌بینم که طی ۹۰ روز چگونه ریکاوری می‌کنم. همیشه مثبت فکر کنید.» ژاوی هرناندز، سرمربی جدید تیم بارسلونا هم اعلام کرد شایعات مبنی بر خداحافظی این بازیکن دروغ محض بوده و هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. بسیاری از نزدیکان او هم این خبر را دروغ بزرگ نامیدند و اعلام کردند او خداحافظی نخواهد کرد. اما چند روز پیش، سمیر نصری، ستاره فرانسوی سابق سیتی نیز تایید کرد که سرخیو اگوئرو قصد دارد فوتبال را به دلیل مشکل قلبی کنار بگذارد. او گفت:«آگوئرو برایم پیغام فرستاد و متاسفانه تایید کرد که قرار است بازنشسته شود. به همین دلیل بسیار غمگینم. او بازیکنی فوق‌العاده بود و فکر می‌کنم همه دنیا نیز این را تایید می‌کنند. ناراحتم چون بازنشستگی او اجباری است و سرخیو مجبور به این کار شده است. او عاشق فوتبال است و می‌خواست فصل خوبی در بارسا داشته باشد.»  حالا باید منتظر ماند و دید خداحافظی او شایعه است یا واقعیت. آیا ۲۰۲۱ تلخ‌ترین سال برای آگوئرو خواهد شد؟

257 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی