آغاز صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های حوزه سلامت

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، حمیدرضا فرهادی در این خصوص گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان صدور ضمانت‌نامه و ارائه این خدمت از سوی صندوق سلامت ثامن فراهم شده است.

وی بیان کرد: ضمانت‌نامه‌های صادر شده شامل شرکت در مناقصه و مزایده و ارجاع فرآیند کار، حسن انجام تعهدات مرتبط با اجرای قرارداد، حسن انجام کار، پیش‌پرداخت و تعهدپرداخت امکان‌پذیر است.

مدیرعامل صندوق سلامت ثامن درباره شرایط صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق گفت: با توجه به شرایط اکوسیستم دانش‌بنیانی کشور، متناسب با ریسک‌های شناسایی شده در صدور انواع ضمانت‌نامه، درصد کارمزد و وثایق دریافتی متفاوت خواهد بود، به طوری که مبلغ کارمزد دریافتی صندوق سلامت ثامن نسبت به کارمزدهای متداول دریافتی در سیستم‌های بانکی بسیار کمتر است، بنابراین در اخذ وثایق دریافتی از متقاضیان حداکثر همکاری را خواهیم داشت.

فرهادی با بیان اینکه ضمانت‌نامه‌های صندوق در مدت کمتر از یک هفته صادر می‌شود، گفت: بر همین اساس اولین ضمانت‌نامه‌ صندوق با ماهیت تعهد پرداخت برای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان صادر شد.

وی گفت: شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به وبگاه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن به نشانی www.srtf.ir درخواست صدور ضمانت‌نامه را ثبت کنند.

در حال حاضر ۶۰ صندوق پژوهش و فناوری دانش بنیان در کشور با اخذ مجوز از کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری در حوزه های مختلف در راستای تامین مالی و توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و غیر دانش بنیان فعال هستند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی