خرید آیفون 13 پرو مکس قسطی در 12 ماه

گوشی‌های امسال هم از نظر امکانات، به دو دسته استاندارد و نسخه‌های Pro تشکیل شده‌اند. نسخه‌های پرو دارای صفحه نمایش پروموشن بوده و همراه با یک هسته بیشتر برای پردازنده گرافیکی ارائه می‌شوند.

چطور 12 ماهه یک آیفون 13 اقساطی بخریم؟

آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان بهترین و گران‌ترین آیفون امسال شناخته می‌شود و با توجه به نوسانات ارز در داخل کشور، قیمت نجومی پیدا کرده است. حال به نظر شما به چه شکلی می‌توان این گوشی را بدون استرس خاصی تهیه کرد؟ یقینا، خرید اقساطی یکی از روش‌های بسیار خوبی است که می‌توانید به سراغش بروید. از طریق خرید اقساطی که بازرگانی سیب در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید ابتدا ۴۰ درصد از مبلغ کل را به‌صورت پیش پرداخت ارائه کرده و سپس مابقی را در عرض ۱۲ ماه و به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

چطور 12 ماهه یک آیفون 13 اقساطی بخریم؟

این روش بسیار عالی بوده و تمام استرس شما را از بابت قیمت بسیار زیاد آن را از بین خواهد برد. با این روش، مبلغ را در قسمت‌های کوچک‌تری پرداخت خواهید کرد و می‌توانید رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید حداقل پنج سال از آن استفاده کرده و کمبودی در زمینه عملکرد و قابلیت‌های آن نداشته باشید. این گوشی تا مدت‌ها از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS هم پشتیبانی خواهد کرد و از این نظر هم اهمیت و ارزش بسیار بالایی برای شما دارد. به همین دلیل، قیمت پرداختی برای آن، به احتمال زیاد ارزش واقعی خودش را در سال‌های آینده به شما نشان خواهد داد.

آیفون 13 پرو مکس؛ بزرگترین آیفون سری جدید

خرید آیفون ۱۳ پرو مکس این امکان را به شما می‌دهد که بزرگ‌ترین باتری این سری را به همراه داشته و از عمر باتری حداقل یک روزه برخوردار شوید. این باتری توانایی بالایی برای انجام کارهای مختلف به شما خواهد داد و می‌توانید ساعت‌ها بازی کرده یا ساعت ها به تماشای فیلم و محتوای مختلف بپردازید. در کنار آن می‌توانید از تراشه جدید A15 هم برای کاهش مصرف انرژی باتری بهره ببرید تا بیش از گذشته بتوانید عملکرد باتری را بیشتر کنید. این تراشه سبب شده است که به میزان ۲.۵ ساعت نسبت به سال گذشته از ماندگاری بیشتری برای باتری برخوردار شوید.

البته این ماندگاری بیشتر، مدیون اندازه بزرگ آن هم است و اپل به واسطه کوچک‌تر کردن ۲۰ درصد فناوری ناچ و همچنین تغییر در ساختار داخلی، موفق شده است که اندازه باتری را افزایش دهد. گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی برخوردار است که همانند سال گذشته بوده و همراه با فناوری پروموشن در اختیار شما قرار می‌گیرد. این فناوری نرخ تازه‌سازی بسیار عالی ۱۲۰ هرتزی را به‌صورت پویا در اختیار شما قرار داده است. این نرخ تازه‌سازی متغیر سبب می‌شود که در صحنه‌های ایستا از نرخ ۱۰ هرتز بهره برده و کم کم با تغییر در فعالیت خود، آن را بین ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز تغییر دهید.

گرافیک بهتر و کاربری مناسب تر با آیفون 13

گرافیک بهتر و کاربری مناسب تر با آیفون 13

از قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توانیم به پردازنده گرافیکی تراشه جدید آن اشاره کنیم که از یک هسته بیشتر نسبت به نسخه‌های استاندارد استفاده می‌کند. با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید تجربه بازی و رندر کردن ویدیوهای مختلف را سریع‌تر انجام داده و افزایش عملکرد قابل توجهی را نسبت به گوشی‌های سال گذشته داشته باشید. فراموش نکنید که این گوشی بهترین آیفون سال ۲۰۲۱ است و یقینا به‌عنوان مهم‌ترین پرچم‌دار اپل، باید بتواند این قابلیت‌های مهم را در اختیار شما گذارد.

شما می‌توانید از بازرگانی سیب برای خرید آیفون 13 در مدل‌های مختلف اقدام کنید. می‌توانید رنگ‌های متنوعی در این سری وجود دارد و می‌توانید در نسخه‌های استاندارد، مدل‌هایی با حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت و در نسخه‌های پرو نیز مدل‌هایی با حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت را داشته باشید. این حافظه جدید یک ترابایتی برای ذخیره‌سازی عکس و فیلم بیشتر کاربرد دارد و هیچ مشکلی از بابت حجم بالای فایل‌های ProRes نیز در این مدل نخواهید داشت. بازرگانی سیب با اطمینان کامل امکان خریداری اقساطی گوشی‌ آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو را با اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه فراهم کرده است.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی