امیر دریادار کاویانی: نیروی دریایی ارتش، ابزار اقتدار نظام است

 امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه آئین تکریم و معارفه معاون اطلاعات قدیم و جدید  این نیرو  با اشاره به نظریه غربی ها در مقابله با جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: جایگاه نیروی دریایی برای نظام بسیار بالاست و این نیرو ابزار اقتدار و دست بلند نظام به شمار می رود.

 امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی گفت:  هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد تا نشان دوراندیشی و نگاه همه جانبه معمار کبیر انقلاب باشد.

وی افزود: بسیج فرهنگ و نماد یک راه و تفکر و تبدیل کردن تهدید ها به فرصت است که در مسیر اقتدار روز افزون انقلاب شکوهمند اسلامی باید از ظرفیت کامل این نوع تفکر بهره برد.
امیر دریادار کاویانی با اشاره به موفقیت‌های اخیر نیروی دریایی ارتش با حضور در آب‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای عنوان کرد: جایگاه نیروی دریایی برای نظام بسیار بالاست و این نیرو ابزار اقتدار و دست بلند نظام به شمار می رود.

۲۳۲۱۹

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی