روایت سخنگوی سپاه از نتیجه رویارویی دشمنان با ملت ایران

 سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آبیک استان قزوین با بیان اینکه بسیج برای ایجاد آرامش، امنیت، پیشرفت و سازندگی به ابتکار امام‌ خمینی(ره) شکل گرفت، اظهار داشت: تاریخ 43 ساله انقلاب ما نشان می‌دهد که هر گاه بسیج وارد میدان شده موازنه قدرت به نفع ملت ایران تغییر کرده است.

وی حضور بسیج در دوران دفاع مقدس را تبلور عملی آرمان بسیج توصیف کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان ما از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها فکر می‌کردند می‌توانند با راه‌انداختن جنگ تحمیلی نهال نوپای انقلاب را از ریشه درآورند، امام راحل(ره) با یک ابتکار بی‌نظیر بسیج مردمی را بنیانگذاری کرد و تمامی محاسبات دشمن را به هم ریخت.
سردار شریف اضافه کرد: وجود اندیشه بسیجی در بین مردم باعث شد که دشمنان ما از چشم‌داشت به خاک  کشور ناامید شوند و به این ترتیب حضور بسیج به مهمترین مؤلفه ایجاد امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران بدل شده است.
سخنگوی سپاه  در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نقش ، جایگاه واهمیت بسیج و بسیجیان برای ملت ایران اثبات شده است، گفت: در هر بحران و رخدادی که کار گره خورده تفکر بسیجی گره‌ها را باز کرده و هر جا که نیاز به جانفشانی در راه نظام و میهن داشتیم، چشم ما به ایثارگری بسیجیان روشن شده است.
سردار شریف با اشاره به ضرورت تبیین وقایع و رخدادهای 4 دهه گذشته فراروی ملت ایران  افزود: نسل امروز به ویژه جوانان باید از روزهای سختی که بر ملت ما گذشته آگاه باشند و بدانند که این انقلاب به برکت خون سردارانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برپا و استوار مانده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه در 43 سال گذشته دشمن از هیچ تلاشی برای از پای درآوردن ملت ما فروگذار نکرد، اما به برکت حضور امامین انقلاب و ایستادگی بی‌نظیر ملت ما هیچ کدام از تلاش‌های مذبوحانه دشمن به ثمر نرسید.

سردار شریف یادآور شد: حضور مقتدرانه فرزندان رشید ملت ایران در عرصه‌های مختلف باعث شده که انقلاب اسلامی ما در همه صحنه‌ها بر دشمنان مستکبر خود پیروز شود و تنها نتیجه‌ای که دشمنان از رویارویی با ملت ما گرفته‌اند، سرخوردگی، ناامیدی و یأس بوده است.

23219

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی