آمار مهاجم گابنی گل‌گهر فیک از آب درآمد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اریک پاگناما، بازیکن گابنی گل گهر سیرجان که تازه به این تیم پیوسته، سابقه ملی مشخصی ندارد و به نظر می رسد آمارهای اعلام شده درباره او قلابی بوده. تا جایی که خیلی ها جذب او را خلاف آیین نامه نقل و انتقالات می دانستند.

هفته گذشته سخنگوی باشگاه گل گهر در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که آن ها قبل از خرید بازیکن، از فدراسیون گابن استعلام گرفته اند و حتی گفته می شد این بازیکن ۴ بازی ملی در کارنامه دارد. حالا اما آماری از این بازیکن منتشر شده که نشان می دهد همه آن صحبت ها و آمار ها فیک بوده.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت، تمام مدارک و اطلاعات منتشر شده راجع به اریک باگناما، مهاجم جدید و گابنی گل‌گهر فیک و اشتباه است. او ۲۵ ساله با قد ۱۹۵ است و فصل گذشته در لیگ گابن حضور داشته است. او هیچ بازی ملی نداشته و فصل گذشته هم موفق به گلزنی در لیگ داخلی نشده است!

همچنین ترانسفرمارکت او را بدون قیمت و کاملا آماتور معرفی کرده است. این در حالی است که این بازیکن با نام باگناما و ۲۲ ساله عضو تیم ملی المپیک کشور گابن، با سابقه چهار بازی ملی برای بزرگسالان و معرفی شده استعدادیاب های بین المللی توسط باشگاه گل‌گهر سیرجان خریداری شده است!

257 251

بیشتر بخوانید: سرمربی رقیب ایران استعفا داد!

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی