اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی مدارس از ۲۰ تا ۲۶ آذر ماه

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، میکائیل باقری در خصوص ایفای نقش مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان قرارگاه جریان سازی فعالیت های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس اظهار داشت: با توجه به محوریت مراکز دارالقرآن الکریم در سیاست های تحولی اداره کل این مراکز به عنوان قرارگاه جریان سازی فعالیت های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس ایفای نقش خواهند کرد.

وی با یادآوری اتخاذ رویکرد تحولی در اجرای فعالیت های قرآن، عترت و نماز افزود: مراکز دارالقرآن الکریم نقش اساسی در اجرایی شدن سیاست های تحولی اداره کل قرآن، عترت و نماز ایفا می کنند و بنا بر این است که در فرصت این هفته، نقش جریان سازی و قرارگاهی این مراکز بیش از پیش ظهور و بروز پیدا کند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان قرارگاه ها و پایگاه های جریان سازی فعالیت های هفته قرآن، عترت و نماز، با در نظر گرفتن شرایط و امکانات مدارس تابعه و با نظارت کارشناسان قرآن، عترت و نماز، نسبت به تهیه بسته برنامه های پیشنهادی برای اجرا در مدارس اقدام و پیگیری لازم را برای اجرایی شدن این برنامه ها در مدارس تابعه در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه ۷۶۰ دارالقرآن الکریم در سطح ادارات آموزش و پرورش کشور مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: این مراکز تلاش می کنند در فرصت هفته قرآن، عترت و نماز، با ایفای نقش جریان سازی و فرماندهی، مدارس را در اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت این هفته یاری رسانند و زمینه را برای فراگیرتر شدن این آموزه های نورانی در سطح همه دانش آموزان فراهم سازند.

 طبق تقویم فعالیت های پرورشی و فرهنگی مدارس، هفته پایانی آذر ماه به عنوان هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی