اقدام جالب و دور از تشریفات رئیس جمهور در زنجان/ عکس

 سید ابراهیم رئیسی با ترمیم رابطه دولت با مردم در راستای احیای امید آفرینی، تاکنون توانسته است موفق عمل کند و امید و اشتیاق را در میان جامعه افزایش دهد. مردم از سفر های استانی رئیس جمهور و در دسترس بودن او خشنود هستند و نسبت به حل مشکلات خود امیدوار شده اند. واکنش های مردم به سفر های استانی رئیس جمهور روحیه اعضای دولت را چندین برابر افزایش داده است و به نوعی مسئولان استانی را کار آمد تر کرده تا برای مرتفع کردن مشکلات مردم عزم خود را جزم کنند. 

4

در همین راستا رئیسی در جریان سفر به زنجان طی اقدامی جالب با حضور در یکی از محلات حاشیه ای این استان، به منزل یک هموطن زنجانی رفت و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و جویای مشکلات آنها شد. 

زن سالمندی که رئیس جمهور در منزل او حضور پیدا کرده بود در مقابل دوربین صداوسیما و دربیان مشکلات زندگی اش این چنین گفت: پسرم در بازار مشغول به کار است، مشکل مغز و اعصاب دارد و برای درمان او هیچ پولی نداریم. رئیس جمهور از استان دار زنجان خواستار شد تا  مشکل این زن را مورد پیگیری قرار دهد.

3

او در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما که  پرسید آیا از دیدن رئیس جمهور خوشحال هستید؟ گفت: خیلی زیاد، حاضرم جان ام را فدای رئیس جمهور کنم. 

5

این صحبت ها نشان از ان دارد که مردم دولت را از خود میدانند و امیدوار شده اند که دولتی بر سر کار آمده که با درد مردم آشناست و رنج آنها را احساس میکند و با مشکلات آنها غریبه نیست.

1

2323

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی